Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:01:28 GMT

دروازه‌بان ذوب آهن در اسپانیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۱۰۹۷

دروازه‌بان ذوب آهن در اسپانیا (عکس)

مهدی امینی دروازه‌بان سابق تیم‌های سپاهان، ذوب آهن و پیکان به تیم خوونتود اسپانیا پیوست.

 

به گزارش "ورزش سه"، امینی که در انتهای فصل گذشته به جای شهاب گردان حراست از دروازه ذوب را برعهده داشت و در بقای این تیم در لیگ برتر سهیم بود با یک باشگاه اسپانیایی در سطوح پایین تر از لالیگا به توافق رسیده و قرار است فصل بعد را در آنجا بگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخشی از سهام این باشگاه اسپانیایی توسط یک ایرانی به نام شهرام هوشفر خریداری شده و این مسئله در انتقال مهدی امینی به خوونتود موثر بوده است.

 

 

امینی در انتظار دریافت ویزای کار برای سفر به اسپانیا و ثبت رسمی قرارداد خود در این کشور و همچنین شروع کار در این باشگاه منطقه آندلسیا است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور

سرهنگ کارآگاه احمد امینی سرهنگ امینی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی شکایت ۴۴ شهروند نوری در خصوص سرقت احشام آنان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از تحقیقات فنی و اطلاعاتی و گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نور با هماهنگی قضائی سارق را که یک دامداری در اطراف شهرستان نور داشت، دستگیر کردند، گفت: متهم در بازجویی فنی به سرقت ۱۰۶ راس احشام اعتراف و پس از ذبح گاو‌های مسروقه، آنها را در رستوران‌های شهرستان نور و همجوار بفروش می‌رساند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، ماموران ۲ همدست این سارق را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت سارق اصلی نیز با دستور قضایی پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم