Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:17:15 GMT

قدردانی کتائب المجاهدین فلسطین از مواضع حمایتی سید حسن نصرالله +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۱۲۱۸

قدردانی کتائب المجاهدین فلسطین از مواضع حمایتی سید حسن نصرالله +فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه «کتائب المجاهدین» از گروههای مقاومت فلسطین گفت که از مواضع دبیر کل حزب الله در حمایت از مسئله فلسطین قدردانی می‌کند.

به گزارش مشرق، گروه «کتائب المجاهدین» از گروههای مقاومت فلسطین تأکید کرد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حامی مسئله فلسطین است.

خبرگزاری یونیوز به نقل از این گروه فلسطینی گزارش داد، نصرالله همیشه در کنار مسئله فلسطین، محور مقاومت و ملت فلسطین بوده و خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه تأکید کرد: «ما از نصرالله به خاطر این مواضع تشکر می‌کنیم و قدردان تمام کسانی هستیم که از مسئله فلسطین و جبهه‌ها و محور مقاومت حمایت و پشتیبانی می‌کنند».

کتائب المجاهدین در پایان تأکید کرد که این گروه و سایر گروههای مقاومت فلسطین در کنار هم قرار خواهند داشت تا این کشور را آزاد کنند.

فایل ویدئویی زیر درباره قدردانی یک نیروی کتائب از نصرالله است:

کتائب المجاهدین اوایل اردیبهشت ماه گذشته از آغاز یک تمرین نظامی گسترده توسط نیروهای خود در نوار غزه خبر داد.

تمرین‌های نظامی این گروه فلسطینی، در محورهای متعدد و با تاکتیک‌های دفاعی و هجومی در مناطق مختلف نوار غزه تحت عنوان «الوعد المفعول ۱ »برگزار شد.

کتائب المجاهدین با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: این تمرین نظامی را به همه ملت فلسطین، به ویژه مردم قدس تقدیم می‌کنیم که بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالیدند و آنها را زیر پا له کردند. به آنها می‌گوییم که تفنگ‌های ما پر است و مجاهدان نیز آماده حمله و منتظر اشاره هستند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان مقاومت فلسطین حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله فلسطین رژیم صهیونیستی غزه کتائب المجاهدین مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • قدردانی حماس از اقدام کلمبیا در قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا