Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کاروان ورزشی ایران که با ۶۲ ورزشکار راهی این دوره از مسابقات شده بود؛ امروز(شنبه) در مجموع با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در رتبه دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.

«سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در پیامی افتخارآفرینی تیم ملی والیبال نشسته ایران و کسب مدال ارزشمند طلا توسط این تیم که برای هفتمین بار در تاریخ بازی های پارالمپیک بدست آمد و همچنین افتخارآفرینی دیگر ورزشکاران ایران در این دوره از بازی‌ها را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن پیام تبریک سجادی به مناسبت افتخار آفرینی‌های ورزشکاران بااراده کاروان سردار دل‌ها ‌و همچنین عضویت زهرا نعمتی به عنوان منتخب شورای ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز پایانی رقابت‌های ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو هم با دلاوری و افتخار آفرینی ورزشکاران با اراده سرزمینم همراه بود و پرچم با عزت ایران اسلامی همچنان برافراشته باقی ماند تا بهترین عملکرد کشورمان در تاریخ این بازی‌ها به ارمغان آید.

“تیم ملی والیبال نشسته ایران” جانانه بازی کرد، مقتدرانه قهرمان شد و با کسب هفتمین طلای ایران نامشان به عنوان پرافتخارترین تیم والیبال نشسته در تاریخ بازی پارالمپیک به ثبت رسید.

“اصغر عزیزی اقدم” عزیز هم جانانه و مقتدرانه مبارزه کرد و مدال با ارزش طلا را در پاراتکواندو به عنوان حسن ختام عملکرد درخشان کاروان سردار دلها کسب کرد.

“سجاد محمدیان” عزیز در پرتاب وزنه و صادق بیت سیاح عزیز در پرتاب نیزه تلاش ارزشمندی به منصه ظهور رساندند ‌و نشان های باارزش نقره را بدست آوردند.

“زهرا نعمتی”این بانوی سربلند و با اراده ایران اسلامی بعد از تاریخ‌سازی و کسب سه نشان طلای متوالی در سه دوره بازی های پارالمپیک ، به عنوان عضو منتخب شورای ورزشکاران Ipc در آمد که افتخاری باشکوه برای ورزش کشور و جامعه ورزش جانبازان و معلولان است.

کاروان ورزشی ایران اسلامی با نام با عزت شهید عالی مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ( سردار دلها) بهترین عملکرد خود در تاریخ بازی‌های پارالمپیک را با ١٢ نشان طلا ، ١١ نشان نقره و یک نشان برنز به ثبت رساند که به تک تک مدال آوران ، کادرفنی و سرپرستی ، خانواده قهرمانان ، مسوولان و دست اندرکاران کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان و دیگر فدراسیون‌های مرتبط و مردم ورزش دوست ایران تبریک و خدا قوت می‌گویم و تلاش ارزشمند کلیه اعضای کاروان را که رقابتی جوانمردانه به نمایش گذاشتند، ستایش می‌کنم .

همواره سلامت و سربلند باشید خداوند پشت و پناهتان باد.

سید حمید سجادی
وزیر ورزش و جوانان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال زهرا نعمتی پارالمپیک توکیو قاسم سلیمانی کمیته ملی پارالمپیک پارالمپیک توکیو تیم ملی والیبال حمید سجادی زهرا نعمتی قاسم سلیمانی کمیته ملی پارالمپیک بازی های پارالمپیک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در پی قطعی شدن قهرمانی تیم هندبال مس کرمان در رقابت های لیگ برتر این فصل کشور، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان در پیامی ضمن تبریک این قهرمانی، از حمایت های مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران  به ویژه مقام عالی مدیریت این شرکت ، مردم شریف دیار کریمان، مدیران ارشد استان کرمان ، اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان خدوم باشگاه ، هواداران پرشور و اصحاب رسانه و کلیه عزیزانی که در کسب این قهرمانی تلاش کردند تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ در این پیام آمده است:
جناب آقای مدرسی خیابانی
مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران

مفتخریم اعلام نمائیم که قهرمانی تیم هندبال مس کرمان در رقابت های لیگ برتر برگ زرینی در تاریخ ورزش استان و شرکت ملی صنایع مس ایران برجای گذاشت و موجب شادی دل مردم غیور و ورزش دوست دیار کریمان و هواداران متعصب باشگاه مس کرمان گردید که بی شک این قهرمانی بدون حمایت های جنابعالی و مدیران مجموعه شرکت صنایع مس هرگز محقق نمی گشت از همین رو بابت حمایت های بی دریغ شما در راه کسب این افتخار کمال تشکر را دارا می باشیم.

در سال سختی که باشگاه مس کرمان پشت سر گذاشت، این قهرمانی شیرین و فرخنده که با ثبت یک رکورد تاریخی در ورزش کشور و کسب 19 پیروزی متوالی از 19 مسابقه که موجب قهرمانی زودهنگام این تیم سه هفته پیش از اتمام مسابقات گردید، نوید بخش روزهایی شاد و غرورانگیز در مسیر پیش رو می باشد که با عنایات و توجه حضرتعالی و کمیته ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران، زمینه برای تداوم این افتخارآفرینی ها برای این باشگاه بیش از پیش در جهت شکل گیری ساختار حرفه ای فراهم می گردد که این مهم زمینه ساز نشاط عمومی در میان مردم و هواداران عزیزمان خواهد شد.

به نشانه سپاس از مدیریت شرکت ملی صنایع مس، مردم شریف دیار کریمان، مدیران ارشد استان کرمان ، اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان خدوم باشگاه ، هواداران پرشور و اصحاب رسانه و کلیه عزیزانی که در کسب این قهرمانی تلاش کردند این قهرمانی را که با تلاش غیورانه اعضای تیم کسب شد تقدیم حضور شما عزیزان می کنیم.

دیگر خبرها

  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور