Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مراسم کلنگ زنی ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا در زمینی به مساحت یک هزار و 300 متر مربع و با اعتباری معادل 8 میلیارد ریال در سال 1400 با حضور مدیرکل پزشکی قانونی استان، فرماندار و امام جمعه شهرستان دنا و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: این مرکز با هدف تسهیل، در خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان دنا طراحی و کلنگ زنی شده است.

امینی گفت: احداث ساختمان معاینات و تشریح پزشکی قانونی در شهرستان دنا از مصوبات سفر رئیس محترم قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد است که بودجه آن با مساعدت استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری از محل اعتبارات استانی تأمین خواهد شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان همچنین اشاره کرد: در صورت تخصیص اعتبارات مصوب، این اداره تا 2 سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساختمان پزشکی قانونی دنا در زمینی به مساحت 1 هزار و 300 متر مربع احداث می شود، افزود: احداث و بهره برداری از این ساختمان در راستای سیاست قوه قضائیه به منظور تسهیل ارائه خدمات به مردم بوده و کمک بزرگی در حل مشکلات ساکنین این منطقه و حذف تردد مراجعین به ادارات پزشکی قانونی شهرهای مجاور خواهد بود.

امینی در پایان از مساعدت و همکاری های رئیس کل دادگستری استان، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرماندار شهرستان دنا تشکر و قدر دانی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پزشکی قانونی استان پزشکی قانونی شهرستان دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه

محمدرضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی شهرستان مبنی بر خبر واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حضور افراد ناشناس در منطقه، ماموران یگان حفاظت به همراه عوامل انتظامی با دستور قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از بررسی و صحت و سقم خبر، خودروی اعلام شده شناسایی و بعد از بازدید و بررسی از خودروی اعلامی، توانستند ۲ستگاه فلزیاب به‌همراه یک دستگاه ردیاب آنتنی کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دراین رابطه ۵ نفر با هویت معلوم دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

او افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

کردان گفت: اگر استفاده از دستگاه فلزیاب به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی باشد، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد، در این راستا از تمامی مردم استان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موردی در این خصوص مراتب را با ستاد خبری یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با شماره تماس ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله