Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:12:36 GMT

افتتاح پانزدهمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در کرج

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۱۴۲۲

افتتاح پانزدهمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در کرج

محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت مرکز بهداشت غرب کرج و مشارکت سپاه ناحیه امام سجاد (ع)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و آموزش و پرورش ناحیه ۴، پانزدهمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید - ۱۹ در شهر کرج، صبح امروز آغاز به کار کرد.

وی بیان کرد: این پایگاه به منظور دسترسی آسان شهروندان گرامی حصارک در سالن ورزشی شهیدان بحیرایی واقع در حصارک بالا، بلوار خوارزمی، روبروی بیمارستان کوثر آماده ارائه خدمت به مراجعین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: شهروندان پس از ثبت نام در سایت salamat.gov.ir می‌توانند به این مرکز جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ مراجعه کنند.

وی متذکر شد: با آغاز به کار این مرکز تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کووید - ۱۹ در سطح استان به ۲۶ عدد افزایش یافت.

کد خبر 5296860

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد فتحی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز واکسیناسیون ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان گرگان اردبیل آتش سوزی کرمانشاه تالاب انزلی دولت سیزدهم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی