Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حمید سیفی» روز شنبه در نشست با اعضای هیات فوتبال همدان بیان کرد: این استان دارای مجهزترین زیرساخت‌های ورزشی در تمامی رشته‌ها است و با راه‌اندازی سایت کمپ تیم‌های ملی، امکان میزبانی‌های ملی و بین المللی به خصوص کشورهای همجوار مهیا شده است.

وی افزود: میزبانی از اردوی تیم‌های ملی کشور و کشورهای خارجی در انتقال تجربه به قهرمانان ورزشی استان و نیز فرصت رسیدن به پیراهن تیم ملی را به خوبی فراهم می‌کند ضمن اینکه در ارتقا ورزش استان در ابعاد مختلف تاثیر دوچندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی خاطرنشان کرد: همدان جزو معدود استان‌هایی است که دارای تمام امکانات مورد نیاز برای تمرین و مسابقه در رشته‌های مختلف است ضمن اینکه در سال‌های گذشته همواره میزبانی رویدادهای مهم ملی و بین المللی را داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تمجید از مطرح بودن این استان در سطح داوران بین المللی فوتبال گفت: این استان میعادگاه پرورش داوران نخبه کشور است که اکنون در بالاترین سطوح فوتبال آسیا نیز قضاوت دارند.

وی برادران حیدری و معصومه سیفی نهاوندی را افتخار داوری استان همدان در لیگ برتر و مسابقات آسیایی دانست و گفت: در کنار این داوران شاهد حضور پرشمار سایر قشر داوری استان در لیگ‌های مختلف کشور هستیم.

سیفی با اشاره به تداوم نشست‌های تخصصی و راهبردی بررسی وضعیت هیات‌های ورزشی و حل دغدغه‌های آنان، گفت: خرد جمعی و اتحاد تصمیمی واحد برای انجام هر اقدامی نشان از اجرای دقیق و همچنین پشتوانه اجرایی قدرتمند آن را دارد.

وی با بیان اینکه با نگاه توسعه محور وزارت ورزش اعتبارات مناسبی در حوزه مطالعات و پژوهش در رشته‌های ورزشی تعریف شده است، یادآور شد: هیات‌های ورزشی در راستای تقویت پژوهش در ورزش فعال شوند.

سیفی درآمدزایی هیات‌های ورزشی را راهکاری مناسب برای به حداقل رساندن نیازهای مالی آن‌ها برشمرد و گفت: اخذ میزبانی‌های ملی و بین المللی می‌تواند مسیری برای درآمدزایی هیات‌های ورزشی باشد.

وی ساماندهی دفاتر هیات‌های ورزشی را جزو اولویت‌های دستگاه ورزش دانست و گفت: فضای مناسبی در مجموعه ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای واگذاری به هیات‌های ورزشی مهیا شده است.

سیفی با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت اجتماعی و جنسیتی در ارایه سانس‌های ورزشی در هیات‌ها و اماکن ورزشی استان همدان، افزود: بانوان شایسته حضوری پرشمار در میادین ورزشی هستند و باید فضای لازم برای تمرین و مسابقه آن‌ها توسط هیات‌های ورزشی فراهم شود.

وی با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‌های ورزشی استان همدان در ساعات اولیه روزانه به ‌صورت رایگان است، گفت: ورزش ‌کردن مردم در فضاهای ورزشی باید برنامه ریزی و به صورت رایگان در ابتدای ساعات روز تحقق یابد.

برچسب‌ها فوتبال اردوی تیم ملی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اردوی تیم ملی همدان فوتبال اردوی تیم ملی همدان هیات های ورزشی بین المللی هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود