Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رسول امیری؛ مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان، عضر امروز پیرو رعایت مصوبات ستاد کرونا،  خطاب دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی استان خوزستان اظهار کرد:  پیرو بند ۱۳ مصوبات هفتاد و و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای مصوبات ابلاغ شده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص ساعات فعالیت ادارات و‌ حضور کارکنان مطابق رنگ بندی شهرستانها می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت ادارات، سازمانها، شرکت‌های دولتی و خصوصی در شهرهای قرمز ( یک‌سوم)، در شهرهای نارنجی (پنجاه درصد) و در وضعیت زرد (دوسوم) تا پایان محدودیت لازم اجرا می‌باشد، گفت: دستگاههای خاطی مطابق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی به شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۹۹/۶/۵ اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ( مرحله اول اخطار کتبی بدون درج در پرونده – مرتبه دوم توبیخ کتبی با درج در پرونده – مرحله سوم کسر یک‌سوم حقوق و فوق‌العاده شغل با عناوین مشابه حداکثر به مدت یک ماه – مرحله چهارم کسر یک‌سوم حقوق و فوق‌العاده شغل با عناوین مشابه حداکثر به مدت سه ‌ماه – مرحله پنجم انفصال موقت حداکثر تا سه ماه برخورد می‌گردد.

امیری ادامه داد:  از طریق تیم‌های بازرسی ویژه مدیریت بیماری کرونا در خصوص نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی نظارت دقیق و در ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها لحاظ می‌گردد.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان یادآور شد: کارکنان ادارات جهت اعلام تخلفات در تایم اداری با مرکز سامد به شماره ۱۱۱ که زیرنظر اداره کل بازرسی استانداری فعالیت میکند تماس بگیرند. واحدهای تولیدی، عملیاتی، نوبت کاری، آتش نشانی‌ها، مراکز درمانی، اورژانس و خدمات‌رسان از این قوانین مستثنی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان عملکرد مدیریت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس شبکه دامپزشکی جغتای گفت: تب نزله‌ای بدخیم بیماری حاد و کشنده‌ای است که صرفاً در گاو ظاهر می‌گردد و بین حیوانات اهلی تنها گاو و گاومیش به این بیماری مبتلا شده و علائم ظاهری را از خود نشان می‌دهند.

دکتر ابراهیم سپهر، افزود: این بیماری علائمی چون، تب بین ۴۰ تا ۴۱.۵ درجه سانتی‌گراد، ریزش آب از بینی که ابتدا مخاطی، سپس چرکی و بعد زرد رنگ شده و تشکیل عفونت می‌دهد، کدر شدن قرنیه و پرخونی مویرگ‌های سفیده چشم که به کوری می‌انجامد، زخم‌های داخل دهان، روی لب‌ها و سطح داخلی لثه، تورم عقده لنفی و ملامسه آنها بصورت ظاهری، نشانه‌های عصبی بیماری به ویژه ناهماهنگی دستگاه‌های حرکتی، لرزش ماهیچه‌ها و ضعف دست و پا، در اوائل بیماری دام دچار یبوست شده و سپس دچار اسهال می‌شود که در هر دو صورت دفع مدفوع با درد همراه است.

او گفت:در این حالت دفع ادرار به صورت قرمز رنگ می‌باشد، اسهال و کم آبی بدن، حیوان دهانش را باز نگه داشته، نفس نفس می‌زند و در عرض سه روز پس از ظهور اعلائم اولیه دام تلف می‌شود.

 رئیس شبکه دامپزشکی جغتای افزود:با توجه به اینکه ویروس عامل بیماری از گوسفند به گاو منتقل شده و بنابراین، این بیماری در مناطقی که گاو و گوسفند‌ها در کنار یکدیگر نگهداری می‌شوند بیشتر دیده می‌شود، از نگهداری گاو و گوسفند در یک مکان جدا خوداری کنند.

دیگر خبرها

  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود