Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:11:21 GMT

معرفی استان‌های موفق در اجرای برنامه‌های تحول قضائی

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۱۶۴۶

معرفی استان‌های موفق در اجرای برنامه‌های تحول قضائی

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهار کرد: برنامه‌های سالیانه واحدها هر ساله پس از بحث و تبادل نظر در کمیته برنامه‌ریزی تدوین و با زمان‌بندی مناسب، جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

بنا به اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضائی نیروهای مسلح، استان‌های خوزستان، تهران و سیستان و بلوچستان در گروه یک، استان‌های قزوین، خراسان جنوبی و گیلان در گروه دو و استان‌های زنجان، مرکزی و قم در گروه سه، در اجرای برنامه‌های تحول قضائی و بهبود مدیریت اداری در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ در بین سازمان‌های قضائی نیروهای مسلح سراسر کشور حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از ابلاغ، ابتدا واحدها جهت اجرای بهینه برنامه‌ها، توسط دفتر طرح و برنامه و بودجه توجیه شده سپس واحدها در پایان هر فصل، اقدامات به عمل آمده برای اجرای فعالیت‌ها و پروژه‌ها همچنین امتیاز کارکنان را در سامانه «سنجش تحقق برنامه‌ها» که به همین منظور طراحی شده ثبت می‌نمایند.

مهرانفر به نحوه سنجش عملکرد واحدها پرداخت و گفت: ارزیابی بر مبنای شاخص‌های برنامه‌ای حسب مطلوبیت‌های تعیین شده، شاخص‌های بهره وری متناسب با منابع و نیروی انسانی در اختیار آن واحد و شاخص‌های حجمی حسب بیشترین فعالیت صورت گرفته به نسبت کل کشور، انجام و نتایج در قالب کارنامه عملکرد از طریق سامانه سنجش تحقق برنامه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی یادآور شد: شاخص‌های برنامه‌ای ۱۹ شاخص، شاخص‌های بهره وری ۵ شاخص و شاخص‌های حجمی ۶ شاخص را به منظور سنجش مناسب در خود جای داده‌اند و به ترتیب ۶۴،۱۸ و ۱۸ درصد از وزن کل را تشکیل می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع از تصمیم جدید کمیته برنامه‌ریزی جهت ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر استان‌ها خبر داد و گفت: به منظور دستیابی همه جانبه به اهداف و تحقق کامل برنامه‌های تحولی، استان‌های برتر همچنین استان‌هایی که رتبه‌های آخر را در هر فصل ارزیابی کسب می‌نمایند از طریق سامانه سنجش تحقق برنامه‌ها معرفی می‌شوند.

کد خبر 5296857 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح قوه قضاییه شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه تهران بهشت زهرا س گردشگری علیرضا زاکانی ویروس کرونا کیفیت هوای تهران شورای ششم عزت الله ضرغامی سازمان هواشناسی شهر تهران آب و هوا برنامه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس آموزش و پرورش مهریز گفت: در راستای بزرگداشت مقام معلم اداره آموزش و پرورش مهریز برنامه ریزی‌های خود را در قالب این مناسبت انجام داده است.


سید ضیاء طباطبایی از اجرای ۱۲ برنامه شاخص در آموزش و پرورش ویژه هفته معلم خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.


طباطبایی ادامه داد: برگزاری جشن ویژه معلمان و خانواده آنها در سالن چند منظوره فرمانداری پنجشنبه شب و تجلیل خانوادگی از مقام معلم و تهیه کلیپ در راستای شهدای دانش آموز و شهدای فرهنگی از برنامه‌های شاخص این هفته می‌باشد.


وی در ادامه از ساخت و تکمیل شش طرح آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژ‌ها در مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری