Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@05:50:53 GMT

حمیدرضا صدر در قطعه نام آوران آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۱۸۷۰

حمیدرضا صدر در قطعه نام آوران آرام گرفت

حمیدرضا صدر به خاک سپرده شد.

با اعلام دختر مرحوم صدر، پیکر این کارشناس زبده و فقید دنیای فوتبال و سینما امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ورزش سه، 25 تیرماه 1400 بود که خبری تلخ از کالیفرنیا آمریکا مخابره شد و آن خبر این بود که حمیدرضا صدر پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، در سن 65 سالگی دارفانی را وداع کرد؛ تصمیم خانواده این کارشناس خبره و نام‌آشنای دنیای فوتبال و البته سینما این بود که براساس وصیت آن مرحوم، پیکر حمیدرضا صدر را در اختیار مرکز علمی قرار دهند تا تحقیقات پزشکی روی آن صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزاله صدر فرزند حمیدرضا صدر در این‌باره نوشته است:

حدود یک سال پیش تصمیمش را گرفت و من و مامان به او‌ قول دادیم خواسته اش را اجرا کنیم. از لحظه ای که برگه های اهدای بدن را امضا کرد، به گفته خودش انرژی گرفت و خوشحال شد؛ خوشحال که تمام اعضای بدنش و به خصوص آن تومورهای لعنتی کمکی خواهند کرد به دیگر بیماران، به پزشکان، به آیندگان؛ خوشحال که دیگر هر آنچه داشت را تقدیم خواهد کرد به دنیا، تا ذره آخر.

حالا پس از گذراندن دوران تحقیقات علمی، پیکر مرحوم صدر به تهران آمد و امروز بدون برگزاری مراسم به دلیل شرایط پاندمی کرونا، در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

فرزند مرحوم صدر که در پستی اینستاگرامی خبر از خاکسپاری پدر خود داد، درباره محل دفن این کارشناس فوتبال و سینما گفت:

امروز بابا در بهشت زهرا در قطعه ۲۵۵، ردیف ۲۰ شماره ۲۲ جای گرفت، در قطعه نام آوران، در میان درختان سرسبز و زیبای کاج و در نزدیکی دوستان ورزشکارش چون ناصر حجازی. امروز بابا آرام گرفت، در خاک وطنش، در شهر دلبندش تهران، شهری که میدانست دیگر آن را نمیبیند، شهری که بدون او دیگر برای من همان شهر نیست، شهری که از حالا به بعد همیشه چیزی کم خواهد داشت، همیشه.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس خاطره بازی با محمد صادقی؛ مگر می شود آدم مست وارد زمین فوتبال شود؟ رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری حمله فرهاد مجیدی به مددی و اسپانسر؛ منتظر هستید استقلال ببازد بررسی عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان 2021؛ آخرین تلاش‌های اد وودوارد در باشگاه بیرانوند سوژه نشریه AS؛ لقب «دست فوق العاده» به دروازه بان ایرانی اکانت هواداری فاینورد: فدراسیون فوتبال ایران درخواست استفاده از جهانبخش را برای ما فرستاد! ارلینگ هالند خواهان انتقال به انگلیس؛ رقابت های تیم های منچستری برای جذب او در تابستان آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قطعه نام آوران حمیدرضا صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • تیم‌داری در طرشت به روش کدخدامنشی
  • غیرتی که در خون غلتید
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!