Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان پس از یک روز استراحت تمرین کردند.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 18:45 آغاز شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین روز شنبه سرخپوشان پس از یک روز استراحت، از ساعت 18:45 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم درباره شرایط تیم و برنامه‌های تمرینی و پیش رو برای بازیکنان صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* تمرین با گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی زیر نظر مربی بدنساز تیم استارت خورد و بعد از آن، انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی

* در ادامه، پاسکاری تحت فشار با استفاده از دروازه‌های کوچک در دستور کار قرار گرفت. فوتبال درون تیمی، بخش پایانی تمرین ۷۵ دقیقه‌ای امروز بود.

* در این تمرین همه بازیکنان حاضر بودند به اضافه اینکه میلاد سرلک که در بازی تیم ملی برابر سوریه مصدوم شده بود، برای ریکاوری و مداوای مصدومیتش به اردوی سرخپوشان بازگشت و زیر نظر کادر پزشکی به درمان خود پرداخت تا بتواند به تمرینات گروهی ملحق شود.

* در طول تمرین و در بخش پایانی، یحیی گل‌محمدی تاکید خاص و ویژه‌ای روی اجرای تاکتیک‌های مورد نظرش در بخش دفاعی و هجومی داشت و مواردی را به بازیکنان یادآور شد.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس خاطره بازی با محمد صادقی؛ مگر می شود آدم مست وارد زمین فوتبال شود؟ رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری حمله فرهاد مجیدی به مددی و اسپانسر؛ منتظر هستید استقلال ببازد بررسی عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان 2021؛ آخرین تلاش‌های اد وودوارد در باشگاه بیرانوند سوژه نشریه AS؛ لقب «دست فوق العاده» به دروازه بان ایرانی اکانت هواداری فاینورد: فدراسیون فوتبال ایران درخواست استفاده از جهانبخش را برای ما فرستاد! ارلینگ هالند خواهان انتقال به انگلیس؛ رقابت های تیم های منچستری برای جذب او در تابستان آینده

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از رویارویی با سپاهان عصر دیروز برگزار شد. سرخپوشان پایتخت بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس