Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم پرسپولیس پس از یک روز استراحت، از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم درباره شرایط تیم و برنامه‌های تمرینی و پیش رو برای بازیکنان صحبت کرد.

* تمرین با گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی زیر نظر مربی بدنساز تیم استارت خورد و بعد از آن، انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی و در ادامه، پاسکاری تحت فشار با استفاده از دروازه‌های کوچک در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال درون تیمی، بخش پایانی تمرین ۷۵ دقیقه‌ای امروز بود.

* در این تمرین همه بازیکنان حاضر بودند به اضافه اینکه میلاد  سرلک که در بازی تیم ملی برابر سوریه مصدوم شده بود، برای ریکاوری و مداوای مصدومیتش به اردوی سرخپوشان بازگشت و زیر نظر کادر پزشکی به درمان خود پرداخت تا بتواند به تمرینات گروهی ملحق شود.

*در طول تمرین و در بخش پایانی، یحیی گل‌محمدی تاکید خاص و ویژه‌ای روی اجرای تاکتیک‌های مورد نظرش در بخش دفاعی و هجومی داشت و مواردی را به بازیکنان یادآور شد.

انتهای پیام /

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)