Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی طرفداری / عنایت آتشی، اولین مدیرعامل باشگاه استقلال پس از انقلاب که به اتفاق منصور پورحیدری و حسن روشن نقش غیرقابل انکاری در جلوگیری از انحلال تاج و تبدیل آن به استقلال داشت، یکی از کارشناسان منتخبی است که در پروژه برترین های قرن رسانه طرفداری حق رای دارد.

عنایت آتشی در روزهای کرونایی به جای حضور در طرفداری، از راه دور با ارسال فیلم در پروژه تیم منتخب قرن شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب های این مدیر باتجربه ورزش ایران و چهره سرشناس بسکتبال که از گزارشگران مجرب وزرش ایران است را ببینید و بخوانید…

 

با سلام و عرض احترام خدمت مدیریت رسانه طرفداری، موجب افتخار است برای من بین افرادی باشم که تیم منتخب قرن را انتخاب می کنند. به هر صورت شرایط به شکلی است که هرکس روی دانش خودش و سلیقه اش افرادی را تعیین می کند و شرایط هم به شکلی است ما علاوه بر فوتبال، افراد دیگری در ورزش های مختلف داشته ایم که افتخارآفرینی کرده اند. هدف از این برنامه انتخاب تیم منتخب قرن فوتبال است.

اگر به دروازه بان ها نگاه کنیم نفر اول من ناصر حجازی است. البته باید تشکر کنم از منصور رشیدی، احمدرضا عابدزاده، آقاحسینی و عزیز اصلی. در مهاجم دو نفر را معرفی می کنم، یکی علی دایی و دیگری حسن روشن. باید یادی کنیم از غلامحسین مظلومی و تشکر کنیم از حسین کلانی و قدردانی کنیم از محمدخانی. در پست هافبک هجومی، علی کریمی انتخاب من است. جا دارد از علی جباری، مرد بزرگ باشگاه تاج هم یادی کنیم با توجه به اینکه در این لیست من مجتبی جباری و محرم نویدکیا هم قرار می گیرند. در هافبک دفاعی می توانم دو نفر را معرفی کنم، نفر اول کریم باقری کنارش جواد نکونام. هافبک راست علی پروین و تشکر می شود از مجید نامجومطلق و هادی نراقی. هافبک چپ من محمد صادقی را انتخاب می کنم البته ناگفته نماند مجتبی محرمی و ایرج دانایی فرد و حمید شیرزادگان هم جزو افرادی بودند که شرایط انتخاب را داشتند.

در پست مدافع راست مهدی مهدوی کیا را انتخاب می کنم با توجه به اینکه حسن نظری و ابراهیم آشتیانی و محراب شاهرخی و جواد زرینچه هم در شرایطی هستند که باید یادی هم از آنها شود. در پست مدافع میانی، پرویز قلیچ خانی اسطوره فوتبال ایران و در کنار ایشان نصرالله عبداللهی. البته مدافع میانی، سیدجلال حسینی هم هست که مقتدرانه و با استمرار سالیان است که در این پست فعالیت بسیار چشمگیری داشته است. بعد از او هم حسین کازرانی فردی که در شرایط بسیار خوب در تیم ملی ظاهر شد و مجید حلوایی که این ها از افرادی هستند که شرایط مناسب برای حضور در لیست را دارا بودند. مدافع چپ آندرانیک اسکندریان، کسی که سالها در تاج بازی کرد و بعد به آمریکا رفت در تیم کاسموس به عنوان مهره ای ارزنده مطرح شد. به عنوان بهترین بازیکن قرن پرویز قلیچ خانی را معرفی می کنم و در لیستم علاوه بر ایشان افرادی چون علی دایی، حسن روشن، علی کریمی، علی پروین، علی جباری و در رشته خودم بسکتبال، چهره ای که برای اولین بار در تاریخ بسکتبال ایران به NBA رفت یعنی حامد حدادی و در والیبال هم باید از بهترین پاسور دنیا سعید معروف یادی شود. این ورزشکاران جزو افرادی بودند که می توانستند در شرایط بسیار بارز قرار بگیرند.

البته بهترین مربی ایرانی دو نفر هستند، حشمت مهاجرانی و منصور پورحیدری. کنار این دو نفر پرویز دهداری هم در لیست بهترین مربی قرار می گیرد. بهترین مربی خارجی، زدراکو رایکوف. سالیان تحولی در فوتبال این مملکت به وجود آورد و تغییرات اساسی در شرایط فوتبال حاصل کرد و به عنوان یک مربی سازنده و برتر همیشه مطرح بوده است. بهترین داور، دو داور، اول باید بگویم علیرضا فغانی و بعد محمد فنایی که انتخاب من فغانی است و یادی کنم از محمد فنایی کسی که سالیان در امر داوری قضاوت های بسیار ارزنده بین المللی داشته است.

بهترین تیم فوتبال قرن می توانم تیم ملی ایران را در بازی های ۱۹۹۸ فرانسه انتخاب کنم. تیم دوم هم باز هم تیم ملی است در سال ۱۹۷۸ آرژانتین که این دو تیم به عنوان تیم برتر قرن از سوی من انتخاب می شود.

بهترین ورزشکار قرن هم بالطبع کسی نیست جز غلامرضا تختی، پهلوان پهلوانان. از نظر اخلاق، رفتار، کردار، از نظر مردم دوست داشتن، فنی و مدال آوری و البته باید یادی کنیم از محمد نصیری که بیشترین مدال المپیک و جهان را در رشته وزنه برداری دارد بعد عبدالله موحد، اسطوره کشی ما کسی که لیاقت همه چیز را چه در تحصیل چه در ورزش داشت و یکی از افراد برجسته ورزش مملکت به حساب می آید. در کشتی فرنگی هم حمید سوریان. البته در دیگر رشته های مختلف از جمله دوومیدانی، ورزشهای رزمی و دوچرخه سواری و رشته هایی که قهرمان هایی بنام داده، من باید یادی کنم از آنها و تشکر کنم.

در اینجا استدعا کنم اگر کسی از قلم و بیان من افتاده، امیدوارم مسئولین امر توجه به آن نفرات داشته باشند و من از همینجا از آنها عذرخواهی می کنم و از خدمت شما در همینجا مرخص می شوم. شاد باشید، دیگران را هم شاد کنید. فرم نظرخواهی تکمیل شده عنایت آتشی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عنایت آتشی باید یادی دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس