Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرت بیل با ایده خروج از زمین هنگام توهین های نژادپرستانه، کاملا موافق است.

گرت بیل از بازگشت به رئال مادرید پس از یک سال حضور در تاتنهام می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا و اسکای اسپورتس، گرت بیل ابتدای فصل گذشته پس از حواشی فراوانی که برایش در رئال مادرید رخ داد، تصمیم گرفت به صورت قرضی و به مدت یک سال به باشگاه سابقش تاتنهام برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینگر 32 ساله پس از گذراندن دورانی که خودش به آن لقب "استراحت" داد، حالا دوباره بازیکن رئال مادرید است و این باور را دارد که شروع خوبی در تیم آنچلوتی داشته است. 

حضور در تاتنهام و بازگشت به رئال مادرید یک سال حضور در تاتنهام؟ من فکر می کنم مهم ترین دلیل رفتن من به تاتنهام این بود که می دانستم آنجا محیط بهتری برای من خواهد بود، استراحتی که شاید در آن مقطع به آن نیاز داشتم. به نظرم تاثیر این کار، خودش را در حضوری که همراه با ولز در یورو 2020 تجربه کردم نشان داد. من حالا همان (روحیه) را با خودم به مادرید آورده، جایی که به شخصه این فصل اتمسفر بهتری را در آن تجربه می کنم. از هر بازیکنی که بپرسید، می گوید اگر از لحاظ روحی و روانی در موقعیت شادتری قرار داشته باشید، آن موقع از لحاظ فیزیکی نیز احساس خوبی پیدا خواهید کرد و عملکرد بهتری به نمایش خواهید گذاشت. (حالا) من کمی خوشحال تر فوتبال بازی می کنم و با سبک بازی رئال مادرید راحت تر هستم. همیشه رابطه فوق العاده ای با کارلو (آنچلوتی) داشته ام. اما این حقیقت همیشه یکسان است: برای به دست آوردن جایگاهی در تیم، باید عملکرد خوبی داشته باشید. یک پیش فصل و شروع فصل خیلی خوب تجربه کردم. در فوتبال تنها باید خوب بازی کنید؛ درک و احساسات نسبت به بازی همیشه متغیر است.   مقابله با توهین های نژادپرستانه داخل استادیوم ها توهین های نژادپرستانه داخل استادیوم ها؟ اگر چنین ماجرایی برای بازیکنان ما پیش بیاید و آنها تصمیم بگیرند زمین را ترک کنند، من کاملا از این تصمیم حمایت خواهم کرد. مسابقات مقدماتی در فوتبال مهم هستند اما ارزش این گونه مسائل فراتر از فوتبال است. اگر احساس کنیم که تحت حفاظت نیستیم و از طرف نهادهای حاکم با ما درست برخورد نمی شود،  تنها راه برای دریافت بهترین پاسخ این است که ترک زمین کنیم، من کاملا طرفدار این ایده هستم. ما هنوز (در تیم ملی ولز) در مورد این موضوع صحبت نکرده ایم اما اگر این اتفاق بیفتد، این بحث را انجام می دهیم و همه ما در مورد آن توافق می کنیم؛ زیرا یک تیم متحد هستیم و اگر کسی مورد هدف (شعارهای نژادپرستانه) قرار بگیرد، کار درست را انجام خواهیم داد.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس خاطره بازی با محمد صادقی؛ مگر می شود آدم مست وارد زمین فوتبال شود؟ رده‌بندی 15 انتقال بزرگ تابستانی در اروپا به انتخاب طرفداری حمله فرهاد مجیدی به مددی و اسپانسر؛ منتظر هستید استقلال ببازد بررسی عملکرد نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان 2021؛ آخرین تلاش‌های اد وودوارد در باشگاه بیرانوند سوژه نشریه AS؛ لقب «دست فوق العاده» به دروازه بان ایرانی اکانت هواداری فاینورد: فدراسیون فوتبال ایران درخواست استفاده از جهانبخش را برای ما فرستاد! ارلینگ هالند خواهان انتقال به انگلیس؛ رقابت های تیم های منچستری برای جذب او در تابستان آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید