Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:27:42 GMT

عصبانیت شدید النصر از تصمیم جدید AFC

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۲۶۶۱

عصبانیت شدید النصر از تصمیم جدید AFC

باشگاه النصر از تصمیم AFC مبنی بر برگزاری دیدار این تیم مقابل تراکتور بدون حضور تماشاگر خشمگین شده و به دنبال حضور تماشاگرانش در استادیوم است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال النصر و تراکتور، در تاریخ 23 شهریور و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الیوم عربستان در این خصوص نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به این باشگاه سعودی، به آنها اطلاع داده است که این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.


این روزنامه در ادامه با اشاره به عصبانیت شدید تیم عربستانی نوشته است که مدیریت باشگاه النصر به دنبال حل فوری این مشکل است و نامه نگاری ها را با کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرده است. الیوم به نقل از منابع آگاه خود مدعی شده که مسلی آل معمر رئیس باشگاه النصر تماس های گسترده ای را با فدراسیون فوتبال عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار کرده است.

 

 


الیوم نوشته است که باشگاه النصر به دنبال اخذ مجوز حضور 10 هزار هوادار در استادیوم است اما مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا به این باشگاه اعلام کرده اند که دلیل عدم اجازه حضور گسترده تماشاگران در ورزشگاه، مقررات کشور میزبان و پروتکل های بهداشتی است که برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا اعمال شده است.


منابع روزنامه سعودی اعلام کردند که مسئولین AFC به تیم عربستانی اعلام کرده اند که گزینه تغییر ورزشگاه همچنان برای این تیم امکان پذیر است اما به دلیل کمبود وقت و فاصله اندک تا زمان برگزاری این بازی، تغییر استادیوم تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

عربستان النصر عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان النصر عربستان کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو

تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال