Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@20:04:37 GMT

قزوین و البرز در شرایط حاد کرونایی قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۲۷۵۵

قزوین و البرز در شرایط حاد کرونایی قرار دارند

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا در قزوین، پیمان نامدار در جلسه ستاد کرونای استان که بعدازظهر امروز تشکیل شد، گفت: در حال حاضر در قله پیک پنجم قرار داریم و درصورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هفته‌های پیش رو سیر نزولی کرونا را خواهیم داشت، ضمن اینکه دو شهرستان استان نیز از وضعیت قرمز خارج شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: درحال حاضر ۳۰ درصد از بیمارانی که به دلیل ابتلا به کرونا بستری می‌شوند دارای بیماری زمینه‌ای بوده و میانگین سنی فوت شدگان نیز ۶۵ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۶۳۲ تست کرونا گرفته شده که بیشترین میزان تست مثبت در شهرستان قزوین بوده است.

این مسئول با اشاره به شرایط استان قزوین در میزان ابتلا به کرونا گفت: به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۵۰/۶ درصد افراد مبتلا به کرونا هستند و میزان موارد مشکوک نیز در شهریور ماه ۲ هزار و ۷۲۴ مورد بوده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دو شهرستان البرز و قزوین در وضعیت حاد قرار دارند و آمار بستری در شهرستان قزوین به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۶۵ هزار نفر و میزان فوتی‌ها نیز به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۹ هزار نفر است.

نامدار افزود: همچنین محمدیه، بخش مرکزی البرز و بشاریات آبیک رکورد بیشترین موارد مثبت را شکستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: درحال حاضر در دو شهرستان بوئین زهرا و آوج با کاهش بیماری و در تاکستان و آبیک با روند افزایشی بیماری روبه رو هستیم.

وی بیان کرد: درحال حاضر ۴۰۰ هزار دوز واکسن وارد استان شده و امروز نیز ۲۵ هزار دوز واکسن سینوفارم وارد استان خواهد شد.

نامدار گفت: طرح شهید سلیمانی و مراقبت در منزل در کاهش روند بیماری تاثیر داشته و باید این روند ادامه پیدا کند

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی دانشگاه علوم پزشکی قزوین قزوین شرایط حاد کرونایی محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد ظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان، ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ و نقل مهریز، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

«محمد رستگاری» در دیدار با «احمد آخوندی» سرپرست جدید فرمانداری مهریز، در ادامه گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی طرح‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

وق افزود: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای طرح‌های حوزه راه در شهرستان مهریز از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، رستگاری در ادامه شرح مفصلی از طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر و همچنین روکش محور مروست ارائه کرد و گفت: انجام برخی از طرح‌ها و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است