Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:43:14 GMT

دستمزد ستاره جدید جالوروسی دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۲۹۰۸

دستمزد ستاره جدید جالوروسی دردسرساز شد

دستمزد تامی آبراهام، ستاره جدید جالوروسی باعث ایجاد مشکلاتی در رختکن این باشگاه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در تابستان امسال خواهان جذب یک مهاجم جدید بود و در نهایت تامی آبراهام، ستاره جوان و نگلیسی چلسی لباس جالوروسی را به تن کرد. این مهاجم 23 ساله که با خریدهای یک سال اخیر چلسی تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شدده بود، تصمیم گرفت برای نمایش توانایی های خود راهی سری آ شده و چالش متفاوتی را در دوران ورزشی خود تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به نظر می رسد تامی آبراهام با دستمزد سالانه 4.5 میلیون یورو به رم پیوسته که با بندهای پاداش قرارداد به رقم شش میلیون یورو پاداش نیز افزایش می یابد. نه در گذشته بازیکنانی چون دانیله ده روسی و ادین ژکو چنین ارقامی دریافت کرده بودند و حتی فرانچسکو توتی نیز از چنین شرایطی در این باشگاه برخوردار نبود. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد هم تیمی های جدید تامی آبراهام از دستمزد این بازیکن آگاه شده و حالا چندین نفر از بازیکنان جالوروسی نیز به دنبال افزایش حقوق هستند.

 

به عنوان مثال کاپیتان  فعلی رم یعنی لورنزو پلگرینی در حال مذاکره با برای تمدید قرارداد جدید بوده و حالا رقمی خیلی بیشتر از 2.5 میلیون یورو، دستمزد فعلی خود را درخواست کرده است. جالب اینجاست این رقن که قبل از ورود تامی آبراهام بالاترین دستمزد در باشگاه بود و حالا پلگرینی خواهان افزایش حقوق خود شده است. به نظر می رسد چند بازیکن دیگر جالوروسی نیز چنین خواسته ای داشته اند و حالا شرایط مالی در باشگاه رم آشفته شده است.

ژوزه مورینیو (سرمربی) چلسی آ اس رم تامی آبراهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی چلسی آ اس رم تامی آبراهام تامی آبراهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی

بوردیسو احتمالا به رم برمی گردد تا این بار به عنوان مدیر در این باشگاه فعالیت کند.

پس از جدایی تیاگو پینتو از آاس رم، این باشگاه هنوز در جستجوی یک مدیر ورزشی جدید است. نام های زیادی در رابطه با رم مطرح شده اما ظاهراً این باشگاه ایتالیایی، گزینه نهایی خود را انتخاب کرده است. به درخواست دنیله ده روسی، اکنون نیکولاس بوردیسو گزینه اصلی رم برای در دست گرفتن پست مدیریت ورزشی باشگاه است.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ بوردیسو به درخواست ده روسی در آستانه آغاز همکاری با رم به عنوان مدیر ورزشی است. او طی دو سال اخیر به عنوان مدیر فنی در باشگاه فیورنتینا فعالیت کرده است. بوردیسو به مدت 5 سال هم بازی ده روسی در رم بود و شناخت خوبی از این باشگاه و سرمربی ایتالیایی جالوروسی دارد. انتظار می رود قبل از اتمام فصل، رمی رسماً ورود بوردیسو را تایید کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏