Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران گفت: منابع پست بانک ایران در پنج ماهه سال 1400 به رقم 308  هزار میلیارد ریال رسید که در مقایسه با پایان مرداد ماه سال 1399 از رشد 54 درصدی برخوردار بوده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، وی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پایان مرداد ماه 1400 منابع موثر بانک 287/6 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 84 درصد رشد را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر شیری افزود: تعداد تسهیلات پرداختی در پایان مرداد ماه 1400 به میزان 89 هزار فقره و به مبلغ 53/3 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد 59 درصد و از نظر مبلغ 47 درصد رشد داشته است.مبلغ سرانه تسهیلات (نسبت تسهیلات اعطایی به تعداد دریافت کنندگان ) 598 میلیون ریال است که این آمار بیانگر تمرکز  پست بانک ایران بر اعطای تسهیلات خرد در مناطق روستایی و کم برخوردار می باشد.
وی اظهار داشت: از مجموع تسهیلات پرداختی مورد اشاره ؛ 53 درصد در بخش خدمات و فناوری اطلاعات و ارتباطات ، 22 درصد در بخش کشاورزی ،13 درصد در بخش صنعت و معدن و 11 درصد در بخش بازرگانی بوده است.در پنج ماهه سال جاری سهم بخش خدمات و فناوری اطلاعات و ارتباطات در اعطای تسهیلات نسبت به مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.
به گفته مدیر عامل پست بانک ایران، سهم عقود مشارکتی در تسهیلات پرداختی 28 درصد و سهم عقود مبادله ای 72 درصد بوده که سهم عقود مشارکتی در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ، 13 درصد کاهش و به همان نسبت سهم عقود مبادله ای افزایش یافته است. 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: پنج ماهه سال پست بانک ایران درصد در بخش مشابه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد