Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:48:43 GMT

تعریض جاده بوزی - گرگر شادگان در دستور کار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۳۱۹۰

تعریض جاده بوزی - گرگر شادگان در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از تعریض جاده دهستان بوزی - گرگر شهرستان شادگان خبر داد و اظهار کرد: با احداث و تعریض ارتباطی این جاده، تحولی چشمگیر در تسهیل تردد روستاییان این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم رفع موانع موجود در پروژه تعریض جاده بوزی - گرگر شادگان افزود: پروژه تعریض جاده بوزی - گرگر قبل از پل جهانگیری دهستان بوزی به مقدار یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر پس از وقفه دو ساله با جابه‌جایی لوله ۶ و ۸ اینچ واقع در مسیر پروژه در روزهای آینده بار دیگر عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در این بازدید مقرر شده که تأمین بیل مکانیکی به‌منظور جابه‌جایی لوله آب در مسیر پروژه، تأمین لوله توسط اداره آب و فاضلاب منطقه شادگان، نماینده شرکت مهندسی مشاور زیگورات پاشا (مهندس ماندنی) برای اجرای پروژه از مهم‌ترین مصوبات این بازدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه جابه‌جایی لوله ۶ اینچ و ۸ اینچ واقع در مسیر پروژه بوزی - گرگر با ورود سرپرست فرمانداری شادگان و تشکیل جلسه با دستگاه‌های مربوطه در روزهای آینده شروع به کار خواهد کرد.

کد خبر 5296918

منبع: مهر

کلیدواژه: شادگان تعمیر و نگهداری راه ها راه و شهرسازی خوزستان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان اردبیل گرگان کرمانشاه آتش سوزی دولت سیزدهم تالاب انزلی هفته دولت تعریض جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای شجاعی مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۴۴ درصدِ گردشگرانِ ورودیِ سالِ قبل، از کشور‌های عضوِ سازمانِ همکاری‌های اقتصادی، اکو بودند و ۵ هزار گردشگرِ ازبکستانی پارسال از اماکنِ گردشگری و تاریخیِ ایران، دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم