Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های عراقی بامداد یکشنبه از حمله اعضای باقیمانده گروه تروریستی داعش در دو منطقه این کشور خبر دادند.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری نوشت: «عملیات تک‌تیراندازی و تبادل آتش بین تروریست‌های داعشی و بسیج مردمی عراق در روستای ینکجه در استان صلاح‌الدین در حال وقوع است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه عراقی ادامه داد:‌ «این حمله توسط اعضای داعش در منطقه الرشاد واقع در روستای تل‌سطیح، با هدف قرار دادن مواضع تیپ ۱۹ پلیس فدرال از هنگ دوم انجام گرفت و گزارش‌های اولیه حاکی از به شهادت رسیدن ۳ نفر از نیروهای عراقی و چند مجروح است».

به نوشته صابرین‌نیوز، تبادل آتش بین نیروهای عراقی و باقیمانده‌های گروه تروریستی داعش در صلاح‌الدین همچنان ادامه دارد و گزارش‌های تکمیلی از افزایش تعداد تلفات نیروهای پلیس فدرال عراق به ۷ نفر حکایت دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: «جاده مواصلاتی به روستای تل‌سطیح به‌طور کامل با بمب‌های دست‌ساز تله‌گذاری شده است، نیروهای پشتیبانی زمینی نمی‌توانند به آنجا برسند و با وجود در اختیار داشتن بیش از ده هواپیمای جنگی توسط ارتش عراق، هیچ پشتیبانی هوایی در منطقه وجود ندارد».

دقایقی بعد صابرین‌نیوز گزارش داد که شمار شهدای حمله تعدادی از تروریست‌های داعشی به به مواضع نیروهای امنیتی عراقی در استان صلاح‌الدین، به ۱۳ نفر افزایش یافته و ۲ نفر نیز مفقود هستند.

این منبع همچنین نوشت که پیش از این نیز انفجار شدیدی در گاراژی در شهر بعقوبه واقع در استان دیالی رخ داد که منشأ آن بمب دست‌ساز متصل به چرخ یک خودرو بود.

به نوشته این رسانه عراقی، در منطقه مقدادیه نیز یک فرد وابسته به گروه تروریستی داعش بعد از درگیری مسلحانه، زخمی شد.

حملات تروریست‌های داعش در حالی است که نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی به طور هفتگی عملیات‌های جست و‌جو و پاکسازی در استان‌های کرکوک، صلاح‌الدین، دذیالی، الانبار و موصل دارند.

هفته قبل نیز نیروهای امنیتی عراق ضمن دفع حمله تروریست‌های داعش در استان صلاح‌الدین، متحمل ۶ مجروح شدند. (جزئیات بیشتر)

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: داعش عراق بسیج مردمی عراق استان صلاح الدین تروریست های داعش صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک مطب دندان‌پزشکی در میدان «الشوا» واقع در شرق شهر غزه ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین حمله ارتش رژیم صهیونیستی به گروهی از ساکنان نوار غزه در اطراف مسجد «الایبکی» در شرق شهر غزه، شهادت ۱۳ فلسطینی و زخمی‌شدن شماری دیگر را در پی داشت.

چند فلسطینی دیگر نیز در نتیجه هدف قرارگرفتن یک خانه در اردوگاه «الجدید» واقع در غرب «النصیرات» از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

یک جوان فلسطینی نیز در نتیجه حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

همچنین ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستگاه گاز «ابوجراد» واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه را منفجر کرد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک «الجنینه» در شهر رفح، مناطق شرقی شهر رفح، مناطق پیرامونی گورستان شرقی شهر رفح و یک خانه در شهرک «البرازیل» واقع در این شهر را بمباران کردند.

ساختمان شهرداری رفح، اطراف گذرگاه رفح و شهرک «السلام» واقع در شرق رفح نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6100846

دیگر خبرها

  • ادعای خبرنگار عراقی: بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد
  • شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • شهادت دروازه بان تیم فوتبال رفح در حملات صهیونیست‌ها
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • شهادت یکی از نیروهای فراجا در هرمزگان
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق