Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن‌سینا همزمان با برگزاری چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز، جشنواره فیلم‌های لاپاروسکوپی زنان و اندومتریوز را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا، چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز (EMIG ۲۰۲۲) را در تاریخ ۸-۷ و ۱۵-۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با برگزاری این کنگره، جشنواره فیلم‌های لاپاروسکوپی زنان و آندومتریوز  نیز در تاریخ 7 بهمن‌ماه 1400 برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره: فیلم‌های لاپاروسکوپی زنان، لاپاراسکوپی آندومتریوز و هیستروسکوپی؛ حداکثر زمان فیلم 10 دقیقه؛ به صورت ادیت‌شده؛ با کیفیت HD با 1280 * 720 پیکسل یا 1920 * 1080 پیکسل؛ به همراه مشخصات جراح به همراه شرح حال و نوع عمل بیمار که در ابتدای فیلم نوشته یا گفته شود؛ همچنین رعایت ضوابط اخلاق پزشکی و مشخص نبودن چهره و هویت بیمار در آثار ارسالی الزامی است.

از 3 فیلم منتخب هیأت داوران با اهدای جایزه و نشان ویژه جشنواره فیلم‌های لاپاروسکوپی و اندومتریوز پژوهشگاه ابن‌سینا تقدیر خواهد شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره فیلم‌های لاپاروسکوپی زنان و اندومتریوز می‌توانند آثار خود را از تاریخ 15 شهریورماه تا اول آبان‌ماه 1400 از طریق بارگذاری در لینک https://www.avicenna.ac.ir/fa/shortcut/emig ارسال نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن: 22432020 - 021 داخلی 455 و 456 تماس حاصل نمائید. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی پژوهشگاه ابن سینا اندومتریوز زنان و اندومتریوز لاپاروسکوپی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان جشنواره ملی "منتظران" با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعال و محله با نشاط، با همکاری ارگان‌های مختلف در بوستان بانوان شهرداری خاش برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی "منتظران" در ۳۱۳ مکان ایران با هدف تقویت و احیای ورزش های بومی و محلی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد .

محمد دهمرده ادامه داد: شهرهای زابل، قصرفند، زاهدان، خاش، سراوان و مهرستان در سیستان و بلوچستان مورد هدف هستند و هم اینک در مراحل پایانی این جشنواره قرار داریم.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان دختر و پسر خاش به اجرای برنامه های ورزشی و سرگرمی لی لی، هفت سنگ مهارتی، کپک و تیرکمان سنتی پرداختند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر اجرای موسیقی محلی، غرفه های صنایع دستی، پخت نان و غذاهای بومی و محلی در حاشیه این جشنواره برپا شد.

وی افزود: بوستان‌های خانواده و بانوان شهرداری خاش از ظرفیت‌های مهم سرگرمی و تفریحی بانوان، کودکان و نوجوانان این شهرستان به شمار می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج