Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ریکلمه، بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی آرژانتین درباره مسی طوری که انگار از چیزی خبر دارد، گفته: «مسی با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان اروپا می‌شود و برمی‌گردد به بارسلونا تا در آنجا از فوتبال بازنشسته شود.» خود مسی هم آن اوایل چهره شدنش قول داده بود روزی به باشگاه کودکی‌اش یعنی نیوولز اولدبویز برگردد که بعدا زیر حرفش زد و گفت به‌خاطر امنیت خانواده‌اش نمی‌تواند در آرژانتین زندگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند وقت پیش مادر کریستیانو رونالدو در جشن قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ برتر پرتغال گفته بود دوست دارد پسرش روزی به اسپورتینگ برگردد. فعلا اتفاقی که افتاده این است که کریستیانو به منچستر، دیگر تیم سابقش برگشته است. او حتی دوست داشت به رئال برگردد که نشد. بعید است رونالدو در بازگشت به اولدترافورد نتواند مثل گذشته بدرخشد. مسی هم اگر بعد از ۲ فصل قرار باشد به نوکمپ برگردد، می‌تواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد.

در این تابستان بازیکنان دیگری هم بودند که به تیم سابق‌شان برگشتند اما بازیکنانی بودند که نتوانستند برگردند. نمونه ناموفق‌ها پیانیچ بود که شرایط به‌گونه‌ای پیش نرفت تا به یوونتوس برگردد و قرضی و یکساله به بشیکتاش رفت. فصل قبل هم یوویچ به اینتراخت فرانکفورت قرض داده شد اما نتوانست با تیم سابق خود ادامه دهد و مجبور شد به رئال مادرید ملحق شود.

در میان بازیکنانی که در این پنجره نقل‌وانتقالاتی به باشگاه اولیه یا باشگاه سابق خودشان برگشته‌اند، نام‌های درخشانی دیده می‌شود. روملو لوکاکو پس از طی کردن دوران پرتلاطمی در اورتون، منچستریونایتد و اینتر با اقتدار و قیمتی گزاف به مبلغ ۱۱۵ میلیون یورو فاتحانه به استمفورد بریج برگشت تا کار ناتمامش در چلسی را به پایان برساند.
  مویزه کین که خودش را به‌عنوان پدیده در یوونتوس مطرح کرده بود، با نالایقی مدیران یوونتوس به تیم‌های دیگری قرض داده و سپس به اورتون فروخته شد. او فصل قبل را هم قرضی در پاری‌سن‌ژرمن سپری کرد و با رفتن رونالدو، بار دیگر توسط یووه از اورتون خریداری شد.

جی‌جی بوفون پس از سال‌ها درخشش در سطح اول فوتبال و تثبیت نامش به‌عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ در سن ۴۳ سالگی چاره‌ای جز بازگشت به پارما در سری ‌بی نداشت.

ویلیان قراردادی ۲‌ساله با آرسنال بسته بود اما به‌دلیل ناآمادگی و اضافه وزن از چشم آرتتا افتاد. برزیلی سابق چلسی موافقت کرد قراردادش را فسخ کند و از این طریق حدود ۲۰ میلیون یورو به آرسنال کمک کرد. او به لیگ برزیل و باشگاه کودکی‌اش، کورینتیانس برگشت.

غافلگیری بزرگ روز آخر نقل‌وانتقالات تابستانی فروش آنتوان گریزمان با ۴۰ میلیون یورو به اتلتیکو مادرید و درواقع پس دادن این ستاره فرانسوی بود. بارسلونا همین بازیکن را ۲‌سال پیش با آزادسازی بند فسخ قرارداد ۱۲۰ میلیون یورویی‌اش خریده بود و این وسط ۸۰ میلیون زیان دید.

رونالدو هم رفت

کریستیانو رونالدو پس از شکستن رکورد علی دایی با ۲ گلی که در دقایق پایانی به ایرلند زد، از جمع تیم ملی پرتغال خداحافظی کرد تا به منچستر برود و برای حضور در نخستین بازی تیم جدیدش کمی با دیگران هماهنگ شود. بلیت‌های نخستین مسابقه منچستر تا ۲۵۰۰ پوند در بازار سیاه خرید و فروش می‌شود. ملکه انگلیس هم که چندان توجهی به فوتبال نداشت، درخواست کرد ۸۰ دست پیراهن شماره ۷ من‌یونایتد برای دربار خریداری و یک دست لباس رونالدو با امضای خود این ستاره به ملکه اهدا شود.

رونالدو با ۱۱۱ گل ملی بار دیگر نامش را وارد کتاب رکوردهای گینس کرد اما خیلی از رکوردهای او هنوز در این کتاب ثبت نشده است. بیشترین گل در تاریخ لیگ قهرمانان، بیشترین گل در یک فصل لیگ قهرمانان، بیشترین گل در انتخابی + نهایی یورو، بیشترین دنبال‌کننده توییتر (ورزشکار)، بیشترین دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین بازدید صفحه ویکی‌پدیا، بیشترین لایک فیسبوک (ورزشکار)، نخستین فوتبالیست که به درآمد یک میلیارد دلار رسید؛ اینها علاوه بر ده‌ها رکورد شخصی دیگر فوتبالی اوست که هنوز به گینس راه نیافته. رونالدو از زمانی که منچستر را ترک کرده، توانسته ۵۵۱ گل بزند و تمام جانشینان و گلزنان این تیم در این مدت فقط موفق شده‌اند روی هم ۴۹۰ گل به ثمر برسانند؛ گلزنانی شامل رونی (۱۵۶ گل)، رشفورد (۸۸ گل، مارسیال (۷۸) و... فان پرسی، چیچاریتو، ماتا و.

کد خبر 624719 برچسب‌ها فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و تاتنهام روز یکشنبه در دیداری حساس در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف همدیگر می‌روند. هر دو تیم در روند ضعیفی به سر می‌برند و این دیدار بهترین فرصت برای بازگشت به روزهای خوب است. آنگه پوستکوگلو که تیمش شب گذشته مقابل چلسی متحمل شکست ۲-۰ شد، در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

آپدیتی از وضعیت مصدومان؟
در حال حاضر چیزی مشخص نیست. بنابراین صحبت درباره آن کمی سخت است. امروز بعدازظهر نتایج بهتری خواهیم داشت. البته فکر نکنید که چیز مهمی مشخص می‌شود اما قطعا وضعیت روشن‌تر خواهد شد.

کند شدن روند پیشرفت تاتنهام؟
هر شغلی که داشته‌ام بخش‌های سختی داشته است، گاهی اوقات در وسط، شروع و پایان. هیچ چیز من را شگفت‌زده نمی‌کند. یک باشگاه اینطور رشد می‌کند. همیشه همه چیز آرام نیست. باید از این زمان‌ها هم گذشت.

رویارویی با کلوپ؟
مطمئناً روزی او را می‌بینم که او خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال بازگشته است. او در چنین باشگاه بزرگی توانست سبک و فلسفه خود را به تصویر بکشد و موفقیت را به ارمغان بیاورد.

بازی یکشنبه با لیورپول؟
شرایط ما طوری است که باید این بازی و دیگر بازی‌هایمان تا پایان فصل را ببریم. متاسفانه در مقطع نامناسبی افت کرده‌ایم و شرایط برای بازگشت سخت است اما چاره‌ای جز تلاش و سخت‌کوشی برای بازگشت نداریم.

دیگر خبرها

  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!