Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار پیشکسوت و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزی که واقعاً خوب نبودیم، ۳ امتیاز خیلی شیرین مقابل سوریه به دست آوردیم تا کارمان را با یک پیروزی با ارزش در این گروه آغاز کرده باشیم. با اینکه در بازی مقابل سوریه ۷۰ درصد از مالکیت توپ به ایران تعلق داشت، اما منصفانه بگویم اصلاً از این مالکیت استفاده بهینه نکردیم و تنها گلی که با چاشنی شانس همراه بود، یک پیروزی با ارزش را به حساب تیم ملی نوشت تا با این پیروزی قدری مشکلات و ایرادات تیم نادیده گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم ما در این بازی مشکلاتی داشت که عمدتاً به خط دفع و آسیب پذیری آن باز می‌گشت. همین تزلزل در خط دفاع باعث شد سوری‌ها به چند موقعیت گل هم دست یابند که خوشبختانه گل نشد. ما باید این ایرادات را برای بازی‌های آینده برطرف نماییم.

ورمزیار در خصوص دیدار مقابل عراق گفت: فوتبال عراق و سوریه شباهت زیادی به هم دارد، با این توضیح که عراق در مجموع تیمی باتجربه‌تر، جسور تر و با انگیزه تر است. آنها روز اول شگفتی ساز شدند و در کره تیم خوب کره جنوبی را متوقف کردند تا در همین بازی زنگ خطر را برای ما و همه تیم‌های این گروه به صدا در آورند.

ملی پوش سابق فوتبال تاکید کرد: همانطور که گفتم تیم ملی مشکلاتی داشت که آنها به خاطر پیروزی برابر سوریه دیده نشد و یا لااقل می‌توان گفت که بُلد نشد. اما قطعاً این ایرادها از دید مربیان تیم ملی پنهان نمانده است. باید تا روز بازی با عراق این مشکلات برطرف شود تا شانس پیروزی ما مقابل این تیم افزایش یابد. اگر بخواهم کلی درباره این مشکلات صحبت کنم، به جز تزلزل در خط دفاع، فقدان تاکتیک برای ایجاد حمله و خلق موقعیت گل بود؛ که با داشتن این تعداد بازیکن باتجربه در فاز تهاجمی، این قدری عجیب است.

کد خبر 5296422

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه تیم ملی فوتبال عراق مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر صادق ورمزیار بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال سوریه پارالمپیک تیر و کمان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران زهرا نعمتی دوومیدانی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه

نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در استان حمص در مرکز سوریه را منهدم کرد.

به گزارش ایسنا، وادیم کولت، معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) اعلام کرد: در حملات نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده و در مناطق کوهستانی جبال العمور در استان حمص مخفی شده بودند که دسترسی به آن دشوار است، منهدم کردند.

کولت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: طی روز گذشته هفت حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «حزب اسلامی ترکستان» در منطقه کاهش تنش در ادلب، یک حمله در استان حلب، چهار حمله در استان ادلب و ۲ حمله در استان لاذقیه انجام شده است.

طبق گزارش اسپوتنیک، ۲۱ آوریل روسیه اعلام کرد ائتلاف بین‌المللی آمریکا در سوریه ۲ بار پروتکل عدم درگیری را نقض کرد و پروازهایی را بدون هماهنگی روسیه انجام داد.

گروه‌های تروریستی در سوریه گاهی حملاتی را به غیرنظامیان و مقرهای ارتش سوریه انجام می‌دهند و ارتش سوریه و روسیه با این حملات مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق