Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع امنیتی در استان مأرب از آزادسازی کامل شهرستان رحبة در این استان به دست ارتش و کمیته‌های مردمی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی به خبرگزاری «سبأ» یمن گفت، شهر «رحبة» در جنوب استان مأرب از نیروهای اشغالگر و وابسته به اشغالگران پاکسازی و به طور کامل آزاد شد. 

این منبع با بیان اینکه «آرامش و ثبات به همه مناطق شهرستان رحبه بازگشته است»، به خبرگزاری یمن گفت، همه مردم می‌توانند به منازل و مزارع  خود بازگردند و زندگی عادی را از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آنها نباید به شایعاتی گوش کنند که مزدوران ائتلاف متجاوز با هدف ارعاب مردم منتشر می‌کنند». 

پنجشنبه گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن (نیروهای صنعاء) پس از درگیری‌های شدید موفق شده بودند مرکز شهرستان رحبه را تحت کنترل خود در آورند.

 

نبرد آزادسازی استان مهم مأرب در شرق استان صنعاء (پایتخت) از سال گذشته (۲۰۲۰) آغاز شده و بیشتر مناطق و شهرهای آن تحت کنترل نیروهای صنعاء درامده است. 

استان مأرب از استان‌های برخوردار یمن از منابع طبیعی مثل نفت و گاز است. نبردها از ماه‌های فوریه و مارس گذشته (بهمن و اسفند سال گذشته) رو به شدت گذاشته و جبهه ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان آن در موضع ضعف قرار دارند. 

 

انتهای پیام/ص 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درآمد گردشگری ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های سازمان آمار ترکیه، درآمد گردشگری ترکیه در سه ماه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵.۴ درصد افزایش پیدا کرد.

بر این اساس میزان درآمد گردشگری ترکیه در این دوره به ۸ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

نزدیک به ۲۱ درصد از درآمد گردشگری ترکیه از سفر شهروندان ترک مقیم خارج از کشور حاصل شده است.


دیگر خبرها

  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • روایت سلیمی نمین از تندروهای مهدی نصیری / او تا نقطه سقوط کامل پیش خواهد رفت / اصلاح‌طلبان پرچم‌داری او را نخواهند پذیرفت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!