Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@10:44:42 GMT

سرمربی جدید تیم ملی کاراته بانوان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۴۱۶۱

سرمربی جدید تیم ملی کاراته بانوان معرفی شد

با نظر کمیته فنی فدراسیون کاراته، فرخناز ارباب به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران انتخاب شد. به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کاراته، جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته به منظور تصمیم‌گیری در خصوص کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان امروز به صورت وبینار برگزار شد و در پایان با رای اعضای کمیته فنی و تایید سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، فرخناز ارباب به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه مصوب شد با توجه به اعلام نیاز بانوان، از ظرفیت آقایان نیز به عنوان مشاور در این بخش استفاده شود.

اولین‌ مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان با حضور اعضای تیم ملی، چهار نفر برتر انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی و نفرات اول هر وزن در انتخابی درون اردویی از روز دوشنبه ۱۵ شهریور آغاز و تا ۲۰ شهریوز ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان تیم ملی کاراته بانوان تیم ملی کاراته بانوان فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد