Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۴ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: در وهله اول لازم است هفته تعاون و همچنین آغاز به کار دولت مردمی را تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی بیان کرد: اقدامی که رئیس جمهور در سفر به نقاط محروم کشور انجام داد و به صورت رو در رو با مردم ملاقات داشت و حرف آنان را شنید، بسیار مورد توجه و درخور بود و نشان داد رئیسی از آقایان دیگر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفر رئیس جمهور به نقاط محروم مساله بسیار مهمی است و قطعا عرش نشینان نمی‌توانند درد مردم را درک کنند و رئیسی نشان داد با آنها تفاوت اساسی دارد.

کد خبر 5297058 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: صحن مجلس دولت سیزدهم سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان سیدابراهیم رئیسی حسن فیروزآبادی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران نیروهای مسلح آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس

شی جین پینگ، رئیس جمهور چین امروز یکشنبه همزمان با سفر به پاریس گفت که روابط چین و فرانسه نشان دهنده الگوی همزیستی مسالمت آمیز است.

براساس گزارش آناتولی، او افزود: در طول ۶۰ سال گذشته، روابط چین و فرانسه در خط مقدم روابط پکن با کشور‌های بزرگ غربی باقی مانده است و از این رو الگوی خوبی برای جامعه بین المللی در همزیستی مسالمت آمیز و همکاری برد-برد بین کشور‌های دارای سیستم‌های مختلف ارائه شده است. 

سفر برنامه‌ریزی شده رئیس جمهوری چین به اروپا با مقصد اصلی پاریس، دستورکار متنوعی از مسائل اقتصادی، نظامی، امنیتی و سیاسی را در خود جای داده است. این سفر در میانه اختلافات میان کشورهای اروپایی در مورد تجارت با چین و انگشت اتهامی که به سوی پکن در مورد حمایت از روسیه نشانه رفته است، گواهی بر سردرگمی اروپا در نبرد جدید ژئواستراتژیک است.

لین جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین پیشتر در مورد این سفر گفته بود، رهبران ۲ کشور (فرانسه و چین) تلاش خواهند کرد تا به صلح، ثبات، توسعه و پیشرفت جهانی کمک‌های جدیدی داشته باشند.

قرار است اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز دوشنبه به پاریس رفته و این دیدار را به نشست سه‌جانبه گفت‌وگو و رایزنی تبدیل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است