Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: باشگاههایی که حکم محکومیت خارجی دارند،امکان جذب بازیکن خارجی را نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، جمشید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: درمورد جذب بازیکنان خارجی باید توضیحاتی داده شود تا نگرش جامعه فوتبال نسبت به این موضوع کامل وجامع باشد. اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که طبق دستورالعمل اگر باشگاه ها بخواهند بازیکن یا مربی خارجی استخدام کنند، صرف نظر از رعایت معیار های فنی و کیفی اعلام شده در دستور العمل فوق الذکر، باید دو شرط را رعایت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرط اول نداشتن پرونده منجر به صدور حکم در فیفا، خواه در کمیته وضعیت بازیکنان یا اتاق حل اختلاف فیفاست و شرط دوم ارائه ضمانت نامه بانکی به مدت ۱۲ ماه به مبلغ قراردادی که در صدد عقد آن هستند. این ضمانت نامه که از سوی یکی از بانک های کشور صادر می شود باید در اختیار سازمان لیگ فوتبال ایران قرار بگیرد تا اطمینان خاطر وجود داشته باشد که باشگاه ها تعهدات مالی خود را ایفا می نمایند.

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بیان کرد: ممکن است باشگاهی نسبت به رائی که به طور مثال از کمیته وضعیت بازیکنان فیفا صادر شده باشد اعتراض کرده و درخواست دهد پرونده در مرحله بالاتری از رسیدگی در دیوان بین المللی ورزش دنبال شود. در این صورت رسیدگی مجدد به موضوع صورت می گیرد. آنچه در این رابطه مهم به نظرمی رسد این است که طبق بند ۴ ماده ۵۷ اساسنامه فیفا، اعتراض و تجدیدنظرخواهی در دادگاه عالی ورزش، اثرتعلیقی نسبت به حکم صادر شده قبلی ندارد و موجب توقف عملیات اجرایی نخواهد شد، مگر اینکه دیوان بین المللی داوری ورزش دستور موقت صادر کند و اجرای رای را متوقف کند که در این صورت چنین دستوری نشان دهنده این است که حکم صادر شده لازم الاداء نیست.

نورشرق افزود: ما در حال حاضر آنچه که مد نظر قرارمی دهیم این است که باشگاه هایی که حکم محکومیت خارجی دارند ولو اینکه درمقام اعتراض به این حکم در دادگاه های بین المللی تقاضای رسیدگی مجدد کرده اند، امکان جذب بازیکن خارجی را نخواهند داشت، تا زمانی که پرونده مختومه شود. تبعاً اگر شرایط مربوط به فقدان پرونده منجر به محکومیت مالی از یکسو و ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی از سوی دیگر رعایت شوند، تیمها می توانند نسبت به استخدام مربی و یا بازیکن خارجی اقدام کنند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال جمشید نورشرق جمشید نورشرق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بازیکن خارجی جذب بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟