Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به زیرساخت های خوب و به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرتمندترین یگان های توپخانه دنیا در ایران حضور داشتند که توپخانه ارتش ایران توانست قهرمانی مسابقات را از آنِ خود کند، برگزاری چنین رویدادهایی می تواند در تقویت دیپلماسی دفاعی مولفه موثری در تقویت و ایجاد روابط بین کشورها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر کیومرث حیدری شامگاه گذشته (شنبه- ۱۳ شهریورماه) در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از قهرمانی تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتشهای جهان در بخش "اربابان سلاح" اظهارکرد: برای نخستین مرتبه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبانی مسابقات در چنین سطحی را بر عهده گرفت، مسابقاتی که تیم ایران بسیار پر انرژی در آن شرکت کرد و خدا را شاکریم با شایستگی در میان کشورهای شرکت کننده به مقام نخست ارتشهای جهان در بخش اربابان سلاح دست پیدا کردند، پیروزی که بسیارچشمگیر و قابل تقدیر است.

وی افزود: این نتایج حاصل سالها تلاش وآموزش مداوم است، آموزش رکن اساسی هر یگان نظامی است و ارتش جمهوری اسلامی ایران از زیرساختهای خوب و به روزی بهرمنده است و با هدایت معاونت ستاد کل و معاونت آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین نیروی زمینی توانسته ایم این زیر ساختها را به روز کرده، به گونه ای که امروز قابلیت میزبانی در چنین سطحی را در سطح بین المللی پیدا کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه داشتن چنین زیرساختهایی موجب شد تا بتوانیم میزبانی مسابقات را به دست آوریم، اضافه کرد: وجود این زیرساختهای به روزو قرار داشتن در تراز آموزشی بالا موجب شد تا تیم ها به راحتی بتوانند از آن در انجام مسابقات استفاده کرده و مسابقات در سطح بالا وبا کیفیتی خوب برگزار شود، مسابقاتی که به اعتقاد شرکت کنندگان در سطح بالا وارزنده ای بوده است.

حیدری با اشاره به قدرت توپخانه ایران در میان یگانهای نظامی توپخانه ارتشهای جهان گفت: ایران میزبان قدرتمندترین یگانهای توپخانه دنیا بود و توانست با اقتدار در بین آنها به قهرمانی دست پیدا کند، برگزاری چنین رویدادهایی می تواند در تعمیق دیپلماسی دفاعی مولفه موثری در تقویت و ایجاد روابط باشد. ارتباط با کشورهای دیگر یک اصلی است که ما با هدایت خوب ستاد کل در پوشش این مسابقات و مراودات این چنینی آن را تعقیب می کنیم که در این زمینه ارتش و ستاد کل پشتیبانی حمایت خوبی داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ارتش جمهوري اسلامي ايران نیروی زمینی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران مسابقات بین المللی نظامی اربابان سلاح فرمانده نيروي زميني ارتش امیر کیومرث حیدری روسيه ازبكستان ویتنام ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجلاسیه و مراسم یادواره شهدای ارتش است.
این اجلاسیه امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار می‌شود.
این اجلاسیه در راستای دومین کنگره شهدای استان برگزار می‌شود.
مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه است.
در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دست آورد‌های ارتش در گچساران برپا شده است.
در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلا‌ح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفته است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها