Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@06:07:26 GMT

بازگشت بازیکن کلیدی عراق در آستانه بازی با ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۴۵۵۶

تیم ملی فوتبال عراق در دیدار دوم خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف ایران خواهد رفت. این بازی روز سه شنبه و در قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نتیجه تست کرونای همه اعضای تیم ملی فوتبال عراق منفی شد و به همین دلیل بازیکنان تمرینات خود را برای رویارویی با ایران آغاز کردند.

در تمرین اخیر عراقی ها صفاء هادی بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار تیم هم حاضر بود و بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازی اول برای کره جنوبی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و به نظر می رسد که به بازی برابر ایران می رسد.

صفاء هادی رابطه بسیار خوبی با سردار آزمون دارد تا جایی که پیش از این اعلام کرده بود که خانواده آزمون را خانواده دوم خود می داند. تقابل این دو بازیکن در این بازی حساس جذاب خواهد بود آن هم در شرایطی که هر دو بازیکن دیدار نخست را از دست دادند.

نگرانی بزرگ عراقی ها آسیب دیدگی علی عدنان است. قرار است که امروز درباره حضور این بازیکن برابر ایران تصمیم نهایی گرفته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی صفا هادی تیم ملی عراق مقدماتی جام جهانی محرم اربعین 1400 وزرای دولت سیزدهم پارالمپیک سید حسن فیروزآبادی انسیه خزعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق

اداره خودمختار کُردها در شمال و شرق سوریه با هماهنگی پارلمان عراق، ۱۹۱ خانواده آواره عراقی ساکن اردوگاه الهول سوریه را از این اردوگاه به عراق بازگرداند.

به گزارش ایسنا، اداره خودمختار کُردها در شمال و شرق سوریه با هماهنگی پارلمان عراق ۱۹۱خانواده آواره عراقی ساکن اردوگاه الهول روز یکشنبه این اردوگاه را ترک کرده و به عراق برگشتند.

به گزارش کردپرس، از ابتدای سال  میلادی جاری، این دومین دسته از آوارگان عراقی ساکن اردوگاه الهول واقع در شمال سوریه هستند که به عراق باز می‌گردند.

اردوگاه الهول در مسافت حدود ۱۰ کیلومتری مرزهای عراق واقع شده است. این اردوگاه که در استان الحسکه در شمال شرقی سوریه قرار دارد بیش از ۵۷ هزار تن را در خود جای داده که بیشتر آنها از اعضای خانواده گروه تروریستی داعش هستند.

اردوگاه الهول سوریه به ویژه با حضور تعداد زیادی از خانواده‌های داعشی با تابعیت‌های مختلف، عامل نگرانی کشورهای منطقه عربی است.

طی ماه‌های گذشته، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق، سلسله نشست‌هایی با سفرای کشورهای خارجی و عربی در بغداد برگزار کرد و در آن از آنها خواست تا اتباع خود را از داخل این اردوگاه بازگردانند.

وی این اردوگاه را یک بمب ساعتی توصیف کرده و گفته است: بیش از ۲۰ هزار نفر از ساکنان اردوگاه الهول زیر ۱۸ سال دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان