Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز گذشته(شنبه) به همراه جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دفتر وی دیدار کرد.

در این دیدار گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه بهداشت و درمان و اقدامات موثر در زمینه حفظ و تامین امنیت به ویژه در حوزه سلامت و اقدامات انجام شده در این خصوص و اینکه ازهمان لحظات ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا حافظان امنیت شانه به شانه حافظان سلامت پای کار بودند ارائه و نسبت به آمادگی و تعامل دوسویه دو دستگاه تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری ضمن تسلیت ایام سوگواری آل الله و همچنین درگذشت سرلشکر فیروزآبادی اظهار داشت: تبریک خدمت حضرتعالی به جهت مسئولیت جدیدی که به عهده شما گذاشته شده و امیدوارم با لطف و عنایت الهی در اداره امور موفق باشید و بتوانید در این جایگاه مهم که بخصوص مستقیم به سلامت مردم برمی گردد ان شاءالله هر چه بهتر به اهدافتان برسید و خداوند توفیقات بیشتر به شما و همکاران پرتلاش شما عنایت کند.

وی گفت: همان روزهای نخست که موضوع ویروس کرونا در سطح کشور مطرح شد، نیروی انتظامی همزمان با کادر درمان و وزارت بهداشت، ورود پیدا کرد و بلافاصله در این باره جلسه ای تشکیل واعلام کرد آماده هرگونه همکاری است.

فرمانده ناجا با اشاره به پیامی که رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیرامون وضعیت و طغیان بیماری کرونا و معرفی آن به عنوان مسئله اول کشور و اهمیت ورود همه توان نیروهای مسلح برای کمک به مردم در این عرصه داشتند، نیروی انتظامی نیز باید با تمام توان و ظرفیت در این حوزه ورود پیدا می کرد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با در اختیار قرار دادن خدمات بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی خود به عموم مردم سعی کرد در این راه پیش قدم باشد.

سردار اشتری یادآورشد: بر اساس آمار و گزارش های ارائه شده در زمینه خدمات رسانی بهداشتی درمانی اقدامات موثر و در خور توجهی صورت گرفته و سعی شده در حد توان و با تمام ظرفیت از امکانات موجود در جهت تقویت سلامت عمومی استفاده بهینه شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در بحث غربال گری هم اقدامات مناسبی انجام شده است، گفت: در روزهای اخیر حدود یک صد تخت بیمارستانی در اختیار بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان قرار داده شده است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در بحث فراهم کردن آرامش و آسایش بیماران در بیمارستان ها از همان روزهای نخست و هم در برخورد با محتکران اقلام بهداشتی درمانی اقدامات در خور توجهی انجام داده است.

ارشدترین مقام انتظامی کشور افزود: از دیگر اقداماتی که در این خصوص انجام شده ورود به موقع پلیس در فضای مجازی و برخورد با کسانی بود که قصد تشویش اذهان عمومی را داشتند که پلیس فتا در این زمینه به خوبی وارد عمل شد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات پلیس در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: بحث بسیار مهم در این خصوص محدودیت ها و منع ترددهای شبانه، جاده ای یا بین شهری بوده که در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و لازم الاجرا شد.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد:حدود یک میلیون نفر ساعت از همکاران غیور و زحتمکش ناجا به صورت شبانه روزی در این خصوص در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی بودند.

سردار اشتری عنوان داشت: نیروی انتظامی با شعار «حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت» آماده است تا ان شاء الله با هوشمندسازی و برنامه ریزی صحیح و همچنین یاری و مشارکت همگانی ریشه این ویروس منحوس را خشک و نابود سازد.

برچسب‌ها حسین اشتری بهرام عین اللهی واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری بهرام عین اللهی واکسن کرونا حسین اشتری بهرام عین اللهی واکسن کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار