Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی احمدی رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بازرسی صورت گرفته از یکی از شعب بانک توسعه تعاون استان مشخص شد رییس شعبه بیش از ۲۰ فقره تسهیلات با پرونده سازی بنام خود، خانواده، اقوام و بستگان درجه یک خود دریافت کرده است.

رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مبلغ وام‌های دریافت شده ۹ میلیارد ریال بوده و بدون اینکه مبالغ فوق در محل قرارداد‌های مربوطه هزینه شود صرف خرید منزل مسکونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این موضوع با ورود سازمان بازرسی استان منجر به اعلام جرم و تخلف شده و بر اساس رای صادره در شهریور ماه سال جاری از سوی مرجع قضایی به عنوان تصرف غیرقانونی در اموال دولتی با قید انتفاع غیرمجاز از تسهیلات منجر به صدور رای محکومیت این رئیس بانک متخلف شد.

احمدی اضافه کرد: همچنین هیئت رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه ذی‌ربط، فرد مربوطه را به مجازات محرومیت از انتصاب پست‌های حساس و مدیریتی در دستگاه‌های دولتی به مدت ۶ ماه محکوم نمود.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بازرسی تخلف مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده نگهداری کود‌های شیمیایی به وزن ۳۱ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال به عنوان قاچاق در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
دانش پناه افزود: شعبه پس از بررسی پرونده، تخلف نگهداری ۶۳۰ کیسه کود شیمیایی خارج از ضوابط تعیینی را محرز و متهم را به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: رای صادره شعبه بدوی پس از قطعیت اجرا و جریمه وصول شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه