Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: به تازگی در پی توسعه سامانه هوشمند ثبت تخلفات و اعمال قانون رانندگان، برخی از رانندگان هنجارشکن برای دور زدن قانون و فرار از مجازات تعیین شده، اقدام به دستکاری در ارقام و اعداد، فک پلاک، مخدوش نمودن و استفاده از پلاک سایر وسایل به صورت غیر مجاز می‌کنند که این اقدام متقلبانه بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می‌شود و افراد خاطی به ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: پلیس با هوشیاری تمام و با استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونی مالکان خودرو‌هایی را که با پلاک مخدوش و یا بدون پلاک در معابر شهری و بیرون از شهر تردد کنند شناسایی می‌کند و علاوه بر اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، رانندگان خاطی را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر عنوان کرد: پلیس برای اجرای مقررات و برقراری نظم و انضباط اجتماعی، با مخلان نظم و آرامش مماشات نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

برخورد جدی پلیس با خودرو‌های پلاک مخدوش

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس پلاک مخدوش خودرو جریمه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود

ایسنا/اردبیل در مراسمی با حضور فرماندار اردبیل زنگ سپاس در مدرسه شیخ مفید اردبیل نواخته شد و از معلمان تجلیل و قدردانی شد.

سید محمد اعتماد، ۱۲ اردیبهشت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم گفت: جایگاه و شان معلمی بسیار بالاست که این جایگاه همیشه باید گرامی داشته شود.

مشاور استاندار اردبیل با اشاره به مطالبات  معلمان گفت: در این راستا باید قانون گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود و در بودجه پیش بینی شود که با جدیت پیگیر این امر هستیم.

اعتماد تصریح کرد: معلمان نقش اساسی در تربیت نیروهای نخبه و کاردان دارند که آینده کشور توسط این نیروها تضمین می‌شود که در این راستا جایگاه معلم بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: دانش‌آموزان باید قدردان معلمان  باشند و همیشه به شان و جایگاه معلم احترام کنند که نقش اساسی در تربیت و پرورش آنها دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین