Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز شنبه  در جلسه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در رابطه با اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: اقدامات انجام شده در این زمینه باید جمع‌آوری، کار‌های ناقص پیگیری و کار‌های انجام نشده نیز بایستی انجام شده و تا دو هفته آینده گزارشی در این خصوص ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حقیقی بااشاره به اینکه گزارش ۹ کمیته و برخی شهرستان‌ها باید تا هفته آینده ارائه شده و ملزومات برگزاری کنگره تا دو هفته آینده محقق شود، افزود: کار برجسته کمیته‌ها نیز باید ارائه شده و از هفته بعد در سربرگ نامه ادارات بیان امام خمینی (ره) با عنوان شهداء چشم و چراغ جامعه هستند، درج شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: کلیپ‌های تهیه شده باید در تلویزیون‌های شهری پخش و همه مزار‌های شهداء تا زمان برگزاری کنگره ساماندهی شود.

حجت‌الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: کمیته شهدای روحانی از کمیته‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است که تاکنون همه مصوبات آن اجرایی شده و برخی نیز در مرحله اجرا است.

او از برگزاری یادواره‌های شهدای طلاب در شهرستان‌های استان زنجان خبر داد و افزود: یادواره استانی کنگره شهدای طلاب و سپاه برگزار می‌شود.

بیگدلی ادامه داد: ۴ مستند از چهار روحانی استان زنجان در حال آماده‌سازی است و کتاب شهدای روحانی نیز تألیف و چاپ خواهد شد.

او افزود: مستند ۲۰ دقیقه‌ای از آیت‌الله جوادی عاملی تهیه شده  که قبل از برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان منتشر خواهد شد.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان کنگره شهداء ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزاری کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم

دهم اردیبهشت ماه یادآور از خودگذشتگی‌های مردمانی دلاور که با مجاهدت خود تسلط و اشغال پرتغالی‌ها را در خلیج فارس پایان داد. به همین مناسبت در تقویم کشورمان این روز را روز ملی خلیج فارس نامگذاری کردند و به پاسداشت این روز همه ساله مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم کنگره‌ای که به همین مناسبت روز گذشته در سالن ورزش آزادی واقع در خیابان قدس شهرستان بوئین میاندشت برگزار شد را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

«دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم