Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار خانزادی با موافقت فرمانده معظم کل قوا به سمت دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی منصوب شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، بنا به پیشنهاد امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و با موافقت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) امیر دریادار  حسین خانزادی به سمت دستیار فرمانده کل ارتش در امور راهبردی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، امیر خانزادی پیش از این فرماندهی نیروی دریایی ارتش را برعهده داشت که امیر دریادار شهرام ایرانی 26 مرداد سال جاری با حکم رهبر معظم انقلاب جایگزین وی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر موسوی امیر خانزادی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر موسوی امیر خانزادی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: « در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت نمود و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است