Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:28:09 GMT

تثبیت ۵۵۰۰ فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۵۲۲۰

تثبیت ۵۵۰۰ فرصت شغلی با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی یزد

ایسنا/یزد رئیس‌ کل دادگستری استان یزد گفت: با ثبت ۱۷۹ درخواست در سایت حامی برای طرح مشکلات تولیدکنندگان، صاحبان حرف و صنایع، فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان رو به رشد و تعالی است.

«غلامعلی دهشیری» در هشتمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد که به‌ صورت ویژه در شهرستان اردکان تشکیل شد، افزود: از تعداد درخواست‌های رسیده به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، در مود ۸۱ درخواست اقدام شده و ۱۲ درخواست نیز آماده طرح در ستاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره ۷۳ مصوبه این ستاد طی پنج ماه گذشته از سال جاری، اظهار کرد: ۸۶ درخواست هم در جریان رسیدگی قرار دارد و تمام تلاش مسئولان و متولیان بر حل‌ و فصل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولیدات است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که مشکلات آن‌ها در ستاد رسیدگی شده، اشتغال مجموعاً پنج هزار و ۵۳۹  نفر کارگر را تثبیت، حفظ یا منجر به جذب آنها شده است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: تعداد درخواست‌ها در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته و در مصوبات ستاد نیز ۱۸ درصد رشد رقم خورده است.

وی افزود: البته این روند رو به رشد در سال ۹۹ هم وجود داشته و تعداد درخواست‌های رسیده در دبیرخانه ستاد نسبت به سال‌های قبل یعنی سال ۹۸ بیش از ۵۸ درصد رشد را نشان می‌دهد که این میزان رشد در تعداد مصوبات نیز به رشد ۸۳ درصدی رسیده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با هدف حل مشکلات شرکت‌ها و تولیدکنندگان شهرستان اردکان با حضور امام‌ جمعه این شهرستان و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به‌صورت ویژه در اردکان برگزار شد، مشکلات ۱۳ شرکت تولیدی و صنعتی مطرح و با اجماع نظر مدیران مسئول و متولیان امر، تصمیمات مقتضی اخذ شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستري يزد امنيت شغلي يزد ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یکهزار و 606 فرصت شغلی را در استان ایجاد کرده است.

سرهنگ نجمی  افزود: در سال گذشته توزیع ۵۵۱ مورد جهیزیه نو عروس، توزیع ۵٠ هزار بسته معیشتی، توزیع ۶۴۰ بسته لوازم التحریر، مرمت و احداث ۲۱ باب مدرسه و مسجد انجام شد.

وی اظهارکرد: اجرای آسفالت ۲۲٠ کیلومتر بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه، افتتاح ۱۵ باب مسکن مددجویی، افتتاح ۱۵ پروژه آبرسانی، عمرانی و دیوارکشی منازل مناطق محروم بخشی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی در استان در سال گذشته بود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، همچنین از اعزام شش هزار و ۱۰۰ گروه جهادی به نقاط مختلف محروم استان در مناسبتهای مختلف خبر داد و گفت: در این مدت گروههای پزشکی و  ۳۲ گروه جهادی دامپزشکی به مناطق محروم استان اعزام شده اند.

وی، با بیان اینکه ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، افزود: در این مدت ۷۰ پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و پنج طرح ورزشی افتتاح و همچنین ۶۵ واحد مسکن روستایی محرومین مرمت شدند.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: افتتاح ۱۵ کیلومتر راه روستایی بین مزارع در شهرستانهای ارومیه و شوط و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع ۲۳ هزار مترمربع ایزوگام رایگان بین خانوارهای مناطق محروم، اجرای پروژه لوله کشی و آبرسانی در ۶۰۰ روستا با اعتبار یکهزار میلیارد تومان نیز از اقدامات در دست پیگیری بسیج سازندگی سپاه شهدای استان است.

 

 

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان