Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا در این موسسه تولید شده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اوایل پاییز تولید به پنج میلیون دز و تا اواخر زمستان به ۲۰ میلیون دز خواهد رسید.

سیدجواد ساداتی‌نژاد روز یکشنبه ۱۴ شهریور در حاشیه مراسم افتتاح فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووپارس رازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موسسه رازی با قدمتی ۱۰۰ ساله با بهره گیری از دانشمندان و محققان ایرانی سال‌هاست که در حوزه تولید واکسن دامی و انسانی فعالیت می‌کند و خوشبختانه در این مسیر موفقیت‌های بسیاری هم به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: به واسطه این خدمات ارزنده موسسه رازی برای ملت ایران نامی شناخته شده است و با قطعیت می‌توان گفت که همه مردم حداقل یکبار از واکسن این موسسه استفاده کرده‌اند بنابراین میتوان گفت موسسه رازی عضوی از خانواده مردم ایران است.

این مسئول بیان کرد: این موسسه  طبق رسالتی که بر دوش دارد از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا وارد میدان شد و پای کار آمد تا با تولید واکسن بتواند به مردم خدمت رسانی کند. خوشبختانه تحقیقات و برررسی‌های علمی نتیجه دادو امروز شاهد افتتاح فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا در این موسسه تولید شده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اوایل پاییز تولید به پنج میلیون دز و تا اواخر زمستان به ۲۰ میلیون دز خواهد رسید.

وی در پایان گفت: امیدواریم تولید این واکسن نقطه عطفی برای بیشتر شناخته شدن موسسه رازی در حوزه تولید واکسن باشد و روزی برسد که علاوه بر تامین نیاز داخلی بتوانیم واکسن کرونا را به منطقه صادر کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد کشاورزی موسسه رازی سید جواد ساداتی نژاد واکسن کرونا کرونا در ایران واکسن کرونا موسسه رازی میلیون دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت جهاد کشاورزی: امسال واردات گندم نداریم

 معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته میزان تولید گندم در کشور ۱۰ و نیم میلیون تُن بود؛ لذا ۱ میلیون تُن واردات گندم داشتیم، اما امسال به خودکفایی کامل می‌رسیم و وارداتی نخواهیم داشت.   علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه دومین سفر استانی رئیس جمهور به همراه هیأت دولت به استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد:  بخش کشاورزی مردمی‌ترین بخش اقتصادی کشور است؛ تقریبا ۱۰۰ درصد تولید ما توسط بخش خصوصی و با مشارکت مردم انجام می‌شود و وزارت جهاد کشاورزی تنها برنامه‌ریزی و پشتیبانی را برای تأمین نیاز کشور به امنیت غذایی انجام می‌دهد.   وی با اشاره به موفقیت وزارت جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ که میزان تولید گندم ما ۴ و نیم میلیون تُن بود، هفت میلیون تُن واردات گندم داشتیم که این میزان در سال ۱۴۰۱ با تولید ۷ و نیم میلیون تُن گندم، ۳ میلیون تُن واردات بوده است.   مهاجر تصریح کرد: سال گذشته میزان تولید گندم در کشور ۱۰ و نیم میلیون تُن بود؛ لذا ۱ میلیون تُن واردات گندم داشتیم، اما امسال به خودکفایی کامل می‌رسیم و وارداتی نخواهیم داشت.   لزوم جلوگیری از کوچک شدن اراضی با هدف ساماندهی تولید معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به معضل کوچک شدن اراضی در کشور، تاکید کرد: مسئله کوچک شدن اراضی با بهره ‌وری منافات دارد، لذا برنامه اصلی ما این است که با همراهی و کمک علما، مسئولین و مردم از کوچک شدن اراضی با هدف ساماندهی تولید جلوگیری کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امسال واردات گندم نخواهیم داشت
  • وزارت جهاد کشاورزی: امسال واردات گندم نداریم
  • افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کرج/ «ما می توانیم» محقق شد
  • جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین