Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: نخستین پایگاه واکسیناسیون نیروهای بسیج دانشجویی در ملایر افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در همدان، نیروهای بسیجی و جهادی در همه عرصه‌ها به ویژه در مواقع بحران عزم خود را جزم کرده و در راستای رفع نیازهای جامعه و کمک به مردم فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که وضعیت کرونا در 9 شهرستان استان قرمز است و راهکار کنترل اوضاع تسریع در روند واکسیناسیون است، نیروهای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر فعالیت خود در پایگاه جامع واکسیناسیون را با عنوان مرکز شهید سلیمانی شروع کردند.

پرهام کولیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره افتتاح مرکز جامع  واکسیناسیون بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر اظهار داشت:

حوزه شهید مفتح دانشگاه آزاد ملایر پیرو صحبت‌های حضرت آقا که فرمودند نیرو‌های جهادی و مردمی مجدداً در قضیه کرونا ورود پیدا کنند، وارد میدان شدند.

وی با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون بر بهبود اوضاع کرونا در شرایط کنونی، تصریح کرد: این مرکز اولین پایگاه واکسیناسیون به همت بسیج دانشجویی در استان همدان است و تمام نیرو‌های آن از دانشجویان بسیجی هستند.

وی از نامگذاری این پایگاه با عنوان مرکز شهید سردار سلیمانی، خبر داد و عنوان کرد: با این نام از  شهید عزیز مدد و یاری می‌طلبیم تا در بحث واکسیناسیون کمک حال مردم عزیز و کادر بهداشت و درمان باشیم. 

 

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به حضور و فعالیت دانشجویان رشته‌های مختلف در این مرکز  اشاره کرد و گفت: از دانشجویان بسیجی رشته‌های پیرا پزشکی در بحث واکسیناتوری و از دانشجویان رشته‌های دیگر در بخش ثبت‌نام و اپراتور استفاده شده است.

کولیوند با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز  در تسریع روند واکسیناسیون افراد هدف و پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است، تصریح کرد: این پایگاه از امروز  آماده خدمت‌رسانی به مردم‌ عزیز شهرستان ملایر است.

واکسیناسیون کرونا در ملایر مرگ بیماران بالای 60 سال را کاهش داد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: خوشبختانه با شروع واکسیناسیون و واکسینه شدن گروه‌های هدف، مرگ و میر بیماران کرونایی بالای 60 سال به‌‌ طرز چشمگیری کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه 80 درصد جمعیت بالای 60 سال در شهرستان ملایر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند اظهار داشت: آمار مرگ‌و‌میر از 70 درصد در پیک آبان ماه به 28 درصد در این پیک رسیده است.

جانشین سپاه استان اردبیل: روند واکسیناسیون در سطح استان ادامه داردسرعت واکسیناسیون در خوزستان با ورود محموله‌های جدید افزایش می یابدسرگردانی مردم در پی تعطیلی مراکز واکسیناسیون در استان گلستان+ پاسخ دانشگاه علوم پزشکی

 

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر تصریح کرد:  متاسفانه در حال حاضر شاهد مرگ و میر افراد 30 تا 60 سال به دلیل ابتلا به کرونا هستیم. 

انتهای پیام/743/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اففتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد