Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@23:17:34 GMT

توقف واکسیناسیون دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۵۲۶۴

توقف واکسیناسیون دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه تمامی سه هزار دانشجوی ساکن خوابگاه های این دانشگاه واکسینه شده اند، گفت: ما واکسیناسیون دانشجویان دکتری را شروع کرده بودیم که دستوالعمل آمد فعلا متوقف کنید قرار است برنامه جدیدی در این رابطه اعلام کنند. ناطقان: دکتر سعید حبیبا ، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون بر علیه این بیماری مهلک پس از پیگیری های مکرر و هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد ملی مبارزه با کرونا موفق شدیم یک پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه تهران راه اندازی کنیم و به این ترتیب تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه که در سامانه ثبت نام کرده بودند واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی در ادامه با بیان اینکه دوز اول واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران به پایان رسیده است و دوز دوم نیز در حال انجام است، تصریح کرد: در برنامه پیش بینی شده است تا پایان شهریورماه تمامی پرسنل دانشگاه (کارمندان و اعضای هیأت علمی) و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تا پایان آذرماه نیز تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی واکسینه شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان ساکن خوابگاه به انجام رسیده است، گفت: حدود ۳۰۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه تهران ساکن هستند که هر دانشجویی که متقاضی بود واکسینه شده است.

دکتر حبیبا خاطر نشان کرد: در حال واکسینه کردن دانشجویان دکتری دانشگاه تهران بودیم که حدود یک هفته پیش دستوالعملی مبنی بر توقف واکسیناسیون به دست ما  رسید و اعلام کردند که قرار است این خصوص تصمیمات جدیدی اتخاذ و اعلام شود. بنابراین منتظر برنامه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران حدود ۴۵ هزار دانشجو دارد که هنوز بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی شهرستان ها و همچین همه دانشجویان کارشناسی این دانشگاه واکسینه نشده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه نیز گفت: علاوه بر واکسیناسیون دانشگاهیان و خانواده های آنها، واکسیناسیون دانشجویان نیز برای دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه نیز پیگیری های زیادی از مراکز مربوطه صورت گرفت و در نهایت موفق شدیم مجوز واکسیناسیون دانشجویان با اولویت دانشجویان ساکن در خوابگاه ها را کسب کنیم و دانشجویان ساکن در خوابگاه های شهر تهران دانشگاه می توا نستند پس از ثبت نام و دریافت نوبت از روز ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ با مراجعه به باشگاه دانشجویان نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

دکتر حبیبا همچنین در خصوص واکسیناسیون دانشجویان دانشکده ها و پردیس های خارج از شهر تهران اظهار داشت: سایر دانشکده ها و پردیس ها خارج از شهر تهران لازم است ضمن هماهنگی با مراکز بهداشت آن شهر، تمهیدات لازم جهت واکسیناسیون دانشجویان براساس مصوبات ستاد ملی کرونا را فراهم کنند.
برچسب ها: واکسن ، ناطقان ، دانشجویان ، خوابگاه ، ساکن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واکسن ناطقان دانشجویان خوابگاه ساکن معاون دانشجویی دانشگاه تهران واکسیناسیون دانشجویان خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی در یاسوج خبر داد و گفت: از این مبلغ تاکنون تنها ۳۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در بازدید محمدعلی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از مجتمع کلاس‌های درسی دانشگاه مادر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی اختصاص یافته که از این مبلغ تاکنون فقط 35 میلیارد تومان تخصیص یافته که در صورت تزریق اعتبار لازم پروژه‌های در دست اجرا سرعت می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه با حمایت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و با کمک اعتبارات استانی پروژه‌های دانشگاه یاسوج سرعت می‌گیرند، عنوان کرد: مجتمع درسی دانشگاه یاسوج با زیربنای پنج هزار و 800 متر مربع و پیشرفت 90 درصدی نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ضرورت دارد این مجمع کلاسی مهرماه به بهره‌برداری برسد و در اختیار دانشجویان قرار گیرد که از سازمان برنامه و بودجه تقاضا داریم اعتبار لازم را اختصاص دهد.

احمدزاده همچنین در مراسم کلنگ‌زنی دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: این پروژه با 50 میلیارد تومان اعتبار اولیه اجرای آن آغاز شد و البته اعتبارات دانشگاه یاسوج به خوبی دیده نشده بود

وی با بیان اینکه با تدبیر وزیر علوم 50 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت خوابگاه متاهلی در حال احداث اختصاص یافت، یادآور شد: مجوز ساخت دومین خوابگاه متاهلی داده شده و 50 میلیارد تومان اعتبار هم برای دومین خوابگاه دانشگاه در نظر گرفته شد.

احمد زاده با اشاره به اینکه اعتبارات دانشگاه پیش از این 100 میلیار تومان بود که سر جمع به 200 میلیارد تومان افزایش یافت، ادامه داد: خوابگاه متاهلی در حال ساخت دانشگاه یاسوج  با زیربنای 2 هزار و 620 متر مربع و با 35 واحد در 4 طبقه در حال احداث است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم در آیین کلنگ زنی دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: امیدواریم این پروژه که از اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان است هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد و مامن امنی برای تحصیل دانشجویان متاهل باشد.

محمدعلی زلفی گل ضمن قدردانی از اقدامات پیشین سیدعلی احمدزاده در راه‌اندازی دانشگاه قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: استاندار کهگیلویه وبویراحمد یک چهره دانشگاهی است که قطعا در تخصیص های اعتبارات سفر رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به دانشگاه یاسوج دارد.

زلفی گل با بیان اینکه هر چه نگاه به علم و دانش متفاوت‌تر باشد سرعت توسعه و رشد استان ارتقاء می یابد، گفت: خیر و برکت توسعه و رشد کمی و کیفی دانشگاه متوجه خود استان خواهد بود.

وزیر علوم در ادامه از خوابگاه متاهلی در حال ساخت دانشگاه یاسوج با زیربنای 2 هزار و 620 مربع و با 35 واحد در 4 طبقه از اعتبارات وزارت  ساخته می‌شود بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • (تصاویر) تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشگاه‌های آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد