Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@20:47:06 GMT

مشاور رییس جمهوری به ایلام سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۵۳۶۴

مشاور رییس جمهوری به ایلام سفر می‌کند

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو بازدید اخیر از شهرستان مهران و پیگیری‌های صورت گرفته، مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد فردا به این استان سفر می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر بسطامی اظهار داشت: در این سفر، که حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور و جمعی از معاونین وی نیز حضور خواهند داشت، از محل احداث منطقه آزاد مهران بازدید بعمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش مجمع نمایندگان استان و شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مقرر شد با هماهنگی دولت در آینده نزدیک شاهد حضور رییس جمهور و هیات دولت در استان ایلام باشیم.

 دولت در اردیبهشت سال ۹۳ و بنا به پیشنهاد مسوولان استان مبنی بر ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران مهر تائید زد و بلافاصله پس از آن پی گیری ها برای تحقق این خواست مردم ایلام از سوی مسوولان محلی آغاز شد و پس از کش و قوس هایی شورای عالی مناطق آزاد و هیات دولت با راه اندازی آن موافقت کردند.

هفتم اردیببهشت ماه سال ۱۳۹۷ نیز مجلس نظر مثبت خود را نسبت به تبدیل مهران به منطقه آزاد تجاری اعلام و آن را تصویب کرد.

پس از تصویب منطقه آزاد مهران در مجلس، این پرونده به تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد که در نهایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با رای مثبت اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهایی رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشاور رئیس جمهور عالی مناطق آزاد منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی به تهران سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق با هیأتی عالی رتبه به تهران سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش سفر بارزانی بعد از نزدیک به سه سال صورت می‌گیرد و طی آن با مقامات عالی‌رتبه از جمله رهبر انقلاب، رییس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار خواهد کرد.

کد خبر 6096975

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • بارزانی به تهران سفر می‌کند
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد