Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف اصلی شرکت در این مسابقات توسعه صلح و دوستی، افزایش تعاملات نظامی آموزشی فرهنگی و تبادل دانش و تجربه با کشورهای دوست در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آیین اختتامیه مسابقات "اربابان سلاح" اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را داشته که امسال میزبان مسابقات بین‌المللی نظامی اربابان سلاح باشد و میزبانی تیم‌های شرکت کننده را در ظرف مدت 27 روز بر عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را سپاسگزاریم در این مدت با وجود پاندمی کرونا ویروس روند اجرایی مسابقات میزبانی،  داوری و مراحل آن به خوبی و بدون هیچ کم‌و‌کاستی و در صحت و سلامت همه اعضای تیم‌ها به پایان رسید و مراسم اختتامیه را برگزار کردیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان تشکر از حضور کارکنان، تیم‌های مهمان و سرپرستان که از فدراسیون‌های روسیه، ازبکستان، ویتنام، ارمنستان و همه کارکنان این مسابقات، گفت: هدف اصلی شرکت در این مسابقات توسعه صلح و دوستی، افزایش تعاملات نظامی آموزشی فرهنگی و تبادل دانش و تجربه با کشورهای دوست در منطقه است که به همین منظور جمهوری اسلامی ایران نیز در رشته‌های مختلف در این مسابقات بین‌المللی حضور فعال دارد.

مرحله گروهی مسابقات نظامی اربابان سلاح میان روسیه و ویتنام در اصفهان به روایت تصویرگزارش تسنیم از درخشش نیروهای مسلح ایران در مسابقات "اربابان سلاح" / نظامیان ایرانی‌ ‌"روح جوانمردی" را برای جهانیان به نمایش گذاشتند + فیلمگرامیداشت سالروز استقلال ازبکستان در مسابقات «اربابان سلاح» / ترویج فرهنگ و تمدن ایران در مسابقات ارتش‌های جهان ‌

وی ادامه داد: امیدوارم از شرکت در این مسابقات که زیرساخت‌های آن در کمتر از 3 ماه مهیا شد، لذت برده و تجارب ارزشمندی را کسب کرده باشید و همچنین آرزو می‌کنم جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهد تمدن ایرانی اسلامی میزبان شایسته‌ای برای شما بوده و خاطرات خوشی را از این سرزمین کهن با خود به یادگار ببرید.

امیر سرتیپ  حیدری تصریح کرد: شایسته است قهرمانی تیم اربابان سلاح جمهوری اسلامی ایران را در این رقابت‌های نفس‌گیر و مهیج تبریک گفته و همچنین به سایر تیم‌های تابعه کشورهای مهمان که با حضور مجدانه خود در این مسابقات موجبات فراهم آوردن زمینه چنین رقابت سازنده و سالمی را فراهم کردند تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشکر از حضور معاونان آموزشی، اظهار داشت: از حضور سرتیپ باقری معاون آموزش ستاد کل قوا، سرتیپ شیخ معاون آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ مستشاری معاون آموزش نیروی زمینی و همه عواملی که در برگزاری این مسابقات بذل مساعی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم همچنین از فرمانده ارشد نظامی منطقه سرتیپ آذرافروز و سرهنگ سیدی کمال تشکر را دارم.

وی افزود: از مقامات سیاسی استان، استاندار اصفهان و فرماندار شاهین‌شهر هم صمیمانه تشکر می‌کنم همچنین حضور همه مردم بزرگواری که دعوت ما را پذیرفتند موجب تشکر و امتنان است.

انتخاب شاهین‌شهر به عنوان محل برگزاری مسابقات "اربابان سلاح" نشان از توانمندی‌های شهرستان دارد

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر نیز در این  مراسم با اشاره به آرزوی سلامت و از بین رفتن ویروس کرونا، اظهار داشت: از اینکه در شهرستان توسعه یافته شاهین‌شهر و میمه با همت ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان مسابقات بین المللی نظامی در شاخه "اربابان سلاح" بودیم بسیار خرسند هستم.

 اسفندیار تاجمیر ریاحی افزود: مقدم مقامات لشگری و کشوری به ویژه امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی محوری و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سایر فرماندهان یگان‌ها، رده‌های ستادی و عملیاتی ارتش و سایر نیروهای مسلح، مدیران و مسئولان استانی در بخش‌های حاکمیتی، اجرایی و عمومی و مدیر کل امنیتی انظامی استان به نمایندگی از استاندار گرامی می‌دارم.

وی با بیان خیرمقدم به مهمانان خارجی و مدعوین این دوره از مسابقات، ورزشکاران نظامی و سرپرستان آنان از کشورهای روسیه، ازبکستان و ویتنام، مقامات سیاسی و نظامی سفرا و کاربران نظامی شرکت کننده، گفت: امیدوارم اقامت خوبی را در مدت اقامتشان در این منطقه سپری کرده باشند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر ادامه داد: اجرای این مسابقات به عنوان حرکت شاخص فرامرزی در یکصد سال اخیر در زمینه نظامی ورزشی برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران و اصفهان بزرگ مایه خرسندی است.

وی تصریح کرد: انتخاب شاهین‌شهر، شهر دانش و خلاقیت و برخوردار از ظرفیت‌های فراوان زیربنایی و انسانی به عنوان محل اصلی برگزاری این مسابقات از بین ده‌ها و صدها نقطه مستعد جغرافیایی کشور که ارتش با صلابت ما حضور فعال داشته و دارد نشانه توانمندی و فرصت‌های شهرستان است.

تاجمیرریاحی با اشاره به میزبانی افتخار آمیز این شهرستان از مسابقات "اربابان سلاح"، اظهار داشت: از اینکه توانستیم میزبان این رقابت‌ها باشیم بسیار خوشحال هستیم.

وی افزود: نمایندگی عالی دولت و ادارات و نهادهای خدمت‌رسان به ویژه شهرداری شاهین‌شهر، همراهی لازم برای برگزاری شایسته مسابقات داشتند که جای قدردانی و تشکر دارد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: همچنین از زحمات امیر آذرافروز و فرمانده ارشد ارتش در استان، فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین‌شهر و مسئولان ستادی و محلی برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم.

وی با بیان موفقیت تیم ورزیده ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تلاش همگان را ارج می‌نهم و به تمام برگزیدگان و شرکت‌کنندگان تبریک می‌گویم، این میزبانی و حرکت ارزنده می‌تواند در مسیر تقویت صلح و بازدارندگی و تعاملات و همکاری‌های سازنده برون مرزی و منطقه‌ای موثر باشد.

تاجمیرریاحی ادامه داد: امیدوارم همواره شاهد نمایش اقتدار و صلابت ارتش جمهوری اسلامی ایران در صیانت از تمامیت ارضی، دفاع از ارزش‌های ملی و آئینی و خدمت موثر به ولی نعمتان حکومت ملت ایران زمین باشیم.

انتهای پیام/166

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی زمینی ارتش اربابان سلاح شاهین شهر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خلیج‌فارس نماد اقتدار کشور ماست گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش،‌ امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خلیج ‌فارس نماد اقتدار کشور ماست.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر از  ۶۷ روز پس از آغاز دفاع مقدس موفق شد که استیلای دریایی خود را در خلیج‌ فارس تثبیت کرده و شاهرگ‌های اقتصادی دشمن بعثی در این منطقه را قطع کند.

دریادار ایرانی اضافه کرد: با این دستاورد نیروی دریایی ارتش، اقتصاد جنگ به خوبی مدیریت شد و بنادر اصلی ما همچون بندر امام، بندر بوشهر و ترمینال نفتی خارک در امنیت کاملی که توسط نیروی دریایی تامین شده بود، فعالیت کردند و در نهایت منجر به پیروزی های شیرینی شد که نیروهای مسلح به مردم هدیه دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره در حال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خلیج‌ فارس و اسکورت نفتکش‌های ایرانی اظهار کرد: خلیج‌ فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس را انجام می‌دهیم.

امیر دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد