Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@15:55:02 GMT

واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد زندانیان کرمانشاه انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۵۸۲۲

واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد زندانیان کرمانشاه انجام شد

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از واکسیناسیون بیش از ۸۵ درصد زندانیان کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کرمانشاه  ، به نقل از روابط عمومی  دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به اولویت دستگاه قضایی برای حفظ سلامت زندانیان از واکسیناسیون بیش از 85 درصد زندانیان کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون پروتکل‌های بهداشتی با شدت تمام در زندان‌های کرمانشاه اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این مدت تعداد زیادی از زندانیان که دارای جرائم غیرعمد و خفیف بودند را به مرخصی فرستادیم تا با خلوت  شدن فضای زندان‌ها فاصله گذاری‌ها و پروتکل‌ها بیشتر رعایت شود گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌های کرمانشاه به گونه‌ای بوده که از ابتدای این بیماری تاکنون حتی یک مورد ابتلاء به کرونا یا فوتی ناشی از این بیماری را نداشته‌ایم.

شروع روند نزولی کرونا در چهارمحال و بختیاری؛ بستری‌های کرونایی به 630 نفر رسیداستاندار قم: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از موج پنجم کرونا خارج می‌شویمادامه روند نزولی ابتلا به کرونا در استان سمنان؛ آمار فوتی‌های روزانه همچنان بالاست

وی با اشاره به اینکه  تنها تعداد مبتلای این بیماری در زندان‌های کرمانشاه شناسایی شد که آنهم مربوط به افرادی بودند که به تازگی وارد زندان شده بودند عنوان کرد: به  منظور جلوگیری از سرایت بیماری کرونا به زندان‌های استان، برای زندانیان تازه وارد قرنطینه اعمال می‌شود و واکسیناسیون مابقی نیز در دستور کار قرار گرفته است. 

انتهای پیام/833/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا زندان ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا بیماری کرونا زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند

سید حجت الله موسوی قوام گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان با مبلغ ۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان آزاد شده اند.  

وی افزود: ۶۵ درصد این مبلغ از محل کمک‌های مردمی و خیرن و بقیه این مبلغ از ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تامین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی بوده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۴۷ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، بیان داشت: از این تعداد، ۱۰۷ نفر بدهکار مهریه و ۱۲ نفر بدهکار نفقه، ۱۲۴ نفر بدهکار مالی و بقیه آن ها شبه تصادفات هستند که برای آزادی این تعداد، ۴۰ میلیارد تومان نیاز است تا این افراد به آغوش گرم خانواده برگردند.

وی گفت: از این تعداد موجودی زندانی جرائم غیر عمد، ۴۵ نفر ورودی امسال هستند، ۱۹۱ نفر ورودی سال ۱۴۰۲ و بقیه آن ها ورودی سال ۱۴۰۱ هستند که نیاز به فرهنگسازی در جامعه دارد و اولویت ستاد دیه برای آزادی این زندانیان ورودی سال‌های قبل است.

موسوی قوام با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرائم غیر عمد مربوط به زندان کرمان و کم‌ترین آن، مربوط به زندان شهربابک است، تصریح کرد: زندان کرمان با ۱۱۱ بیش‌ترین مددجو و شهربابک با ۴ نفر، کم‌ترین آمار موجودی زندانیان جرائم غیر عمد است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد: طی ۲ماهه نخست امسال، ۲۶ جشن گلریزان داشته ایم که حدود ۳۰ میلیارد تومان تعهد خیران بوده است که تاکنون ۷۰ درصد آن وصول شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد