Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: با تیمی جوان و با انگیزه پا به مسابقات خواهیم گذاشت که می‌تواند پشتوانه آینده تیم‌های ملی والیبال بانوان باشد. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان، فاطمه رشیدی  که در این فصل هدایت تیم والیبال بانوان پیکان را بر عهده خواهد داشت در خصوص شرایط کلی این تیم در فصل جدید رقابت‌ها گفت: امسال طبق سیاست‌های باشگاه و اعتقادی که به بازیکنان جوان داریم با تیمی با انگیزه و مستعد پا به مسابقات خواهیم گذاشت که می‌تواند پشتوانه آینده تیم‌های ملی والیبال در رده بانوان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش کردیم با قرارداد‌های دو یا سه ساله از پتانسیل این بازیکنان که قطعا در سال‌های آتی با تجربه‌تر هم خواهند شد استفاده کنیم و در واقع این استعدادهای درخشان سرمایه والیبال باشگاه پیکان در سال‌های آتی به شمار خواهند رفت.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان اضافه کرد: حدود 70 درصد تیم تکمیل شده و همچنان به دنبال جذب بازیکنان مستعد و شایسته در پست‌های مورد نیاز هستیم. تمرینات خوبی را تا اینجای فصل پشت سر گذاشتیم و کم کم به مرز آمادگی نزدیک می‌شویم تا در شروع مسابقات با بهترین وضعیت آمادگی برابر حریفان قرار بگیریم. فکر می‌کنم مسابقات از نیمه دوم آبان ماه آغاز خواهد شد هرچند هنوز تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره مشخص نیست.

وی در خصوص جدایی برخی از بازیکنان با تجربه فصل گذشته پیکان‌ گفت: برخی از بازیکنان اصلی سال قبل ما لژیونر شده‌اند و می‌خواهند در خارج از ایران کار خودشان را دنبال کنند. ما تلاش کردیم که جای خالی آنها را با استفاده از نیروهای جوان‌تر پر کنیم تا ضمن داشتن تیمی کم‌هزینه از انگیزه بازیکنان جدید هم استفاده کنیم. نیروی جوانی و انگیزه نقطه قوت پیکان در این فصل خواهد بود.

رشیدی در خصوص پیش‌بینی نتایج تیم اظهار داشت: در لیگ امسال چهار تیم هستند که برای کسب عنوان قهرمانی هزینه قابل توجهی کرده‌اند. تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم در پایان جزو تیم‌های برتر باشیم و نتیجه‌ای که در خور شأن باشگاه بزرگ پیکان باشد کسب کنیم. مسئله مهم این است که مجموعه باشگاه پیکان همواره از والیبال بانوان حمایت جدی داشته‌اند و باشگاه تلاش خوبی برای شکل‌گیری این تیم داشته که امیدواریم خروجی مطلوب و شایسته‌ای نیز به همراه داشته باشد. موضوع اصلی حمایت از تیمداری و فعالیت حرفه‌ای بانوان خصوصا در رشته والیبال است که پیکان در این زمینه همچنان اراده جدی دارد و به مسئولیت خودش در این حوزه پایبند است.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان عنوان کرد: میانگین سنی تیم ما در این فصل زیر 23 سال است و برخی از بازیکنان را از تست‌گیری جذب کرده‌ایم و به نوعی می‌خواهیم نسلی جوان و با انگیزه را به والیبال کشور معرفی کنیم که جایگزین نسل فعلی و پشتوانه والیبال ایران در سال‌های آتی خواهند بود. از آقای محمدی مدیر‌عامل باشگاه و همکاران ایشان به خاطر اعتماد و حمایت‌هایشان از تیم تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان بتوانیم جواب اعتماد باشگاه را با کسب نتایج مطلوب و در شأن نام و اعتبار والیبال پیکان بدهیم.

تیم ملی والیبال بانوان واکسینه شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال بانوان ایران والیبال بانوان ایران تیم والیبال بانوان پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار