Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که حزب کارگر تونس تظاهراتی را در محکومیت سفر هیئت آمریکا به این کشور برگزار کرد، چند حزب دیگر نیز دیدار با این هیئت را تحریم کردند.

 به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حزب کارگر تونس تظاهراتی را در محکومیت سفر هیئتی از کنگره آمریکا به این کشور برگزار کردند.

حمه الهمامی، دبیرکل این حزب اعلام کرد: این هیئت برای گفتگو درباره مسائل حاکمیتی به تونس سفر کرده که تنها به تونس و مردمش ربط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با مداخله آمریکا در امور تونس مخالفیم.

وی افزود: قیس سعید، رئیس جمهور و پارلمان و دولت مسئولیت کشاندن کشور به وضع کنونی را برعهده دارند که باعث شده گروه‌های بین المللی و منطقه‌ای خارجی برای مداخله در مسائل حاکمیتی تلاش کنند.

در این راستا اتحادیه مشاغل تونس، جنبش خلق و حزب آزاد قانون اساسی نشست با هیئت آمریکایی را تحریم کردند.

سامی الطاهری، دبیرکل اتحادیه مشاغل تونس اعلام کرد که این نهاد درخواست سفارت آمریکا برای دیدار با هیئت کنگره را رد کرد.

وی تأکید کرد: امور تونس تنها بین تونسی‌ها حل می‌شود. ما درخواست کمک گرفتن از بیگانگان دوره بن علی را رد کردیم و امروز و فردا نیز این را رد می‌کنیم.

از سوی دیگر جنبش خلق و حزب آزاد قانون اساسی در بیانیه‌ای مخالفت خود را با درخواست سفارت آمریکا برای دیدار با هیئت آمریکایی اعلام کردند.

جنبش خلق در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع اولیه ما حمایت از حاکمیت ملی و عدم اجازه به هر طرف خارجی برای مداخله در امور ملی است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

کد خبر 6089189

دیگر خبرها

  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی