Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شرکت Realme گوشی‌های هوشمند Realme 8s 5G و Realme 8i را نهم سپتامبر در هند معرفی می‌کند. این شرکت همچنین محصولات دیگری مانند Realme Pad، Realme Pocket Speaker و Realme Cobble Speaker را در همان رویداد رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که مشخصات Realme 5s 5G و Realme 5i را نشان می‌دهد.

مشخصات احتمالی گوشی Realme ۸s ۵G

گوشی هوشمند Realme 8s 5G دارای صفحه نمایش با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است و به عنوان اولین تلفن مجهز به تراشه Dimensity 810 SoC در جهان معرفی می‌شود. این دستگاه در دو نوع مختلف ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود و از ۱۳ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم دوربین عقب ۶۴ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی نصب شده است. این تلفن در دو رنگ آبی و بنفش عرضه می‌شود.

ویژگی‌های تلفن همراه Realme 8i

گوشی Realme 8i به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز مجهز شده و از تراشه Helio G96 بهره می‌برد. به احتمال زیاد این گوشی در دو مدل ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود، همچنین تا ۱۰ گیگابایت رم مجازی را نیز  پشتیبانی می‌کند.

دوربین جلوی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی و در قسمت پشت نیز یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک اسکنر اثر انگشت در کنار تلفن است و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده این محصول در رنگ‌های سیاه و بنفش فضایی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

نوکیا G50 با تراشه جدید رونمایی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه گوشی های هوشمند گوشی جدید نشت اطلاعات شرکت ریلمی گیگابایت حافظه گیگابایت رم ۲ مگاپیکسلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رازهای داشتن مغزی قوی: 3 تکنیک ساده که زندگی شما را متحول می‌کنند (فیلم)

دیگر خبرها

  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • علائم فشار خون بالا را بشناسید
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • ۳ تا تکنیکی که با آن در طول خواب می‌توانید حافظه تان را تقویت کنید (فیلم)
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • علائم و نشانه‌های مالاریا را بشناسید
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟