Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: از فرمانداران استان اردبیل انتظار داریم، طرح‌های مشکل‌دار قابل احیا در بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری را به تفکیک بررسی و برطرف کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های قابل احیای صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: احصای مشکلات طرح‌های قابل احیا در استان اردبیل توسط دستگاه‌های متولی احصا و با کمک فرمانداران در راستای حل این مشکلات اقدامات لازم انجام خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بخش صنعت 76 واحد قابل احیا احصا شده که در این زمینه با بررسی‌های به عمل آمده مشکلات موجود بررسی و اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد یافت که از اهم موارد می‌توان به تسهیلات توسط بانک‌های عامل اشاره کرد تا برای بررسی مشکلات و رفع آنان به صورت شفاف امری لازم و ضروری است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: احیای واحدهای راکد و نیمه‌راکد با هدف توسعه میزان اشتغال یکی از اولویت‌های اساسی است که در این زمینه میزان بدهی و وامی که در این زمینه نیاز است، باید در بخش صنعت احصا شود تا مشخص شود که این واحدها چه میزان سرمایه در گردش لازم دارند.

بهنامجو تصریح کرد: در بخش کشاورزی نیز 100 واحد قابل احیا شناسایی شده که طبق نظر کارشناسان تعیین تکلیف خواهند شد و در این زمینه روند ارائه تسهیلات به صورت کامل و شفاف اطلاع‌رسانی می‌شود که طرح‌های با پیشرفت 60 درصد به بالا مشمول این طرح خواهند شد.

اشتغال یک‌هزار و 55 نفر در واحد‌های تولیدی تاکستان با مساعدت‌های قضائی/ بررسی مشکلات 57 واحد تولیدی نیمه تعطیل300 واحد تولیدی راکد استان فارس به چرخه تولید بازگشتنهضت ساخت مسکن برای ایثارگران آغاز شد/ انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت ‌40 هزار واحد مسکونی

وی بیان کرد: انتظار ما از مسئولان مربوطه همکاری همه‌جانبه برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات استان است تا بتوانیم با تحقق بر منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مشکلات و موانع را از سر راه برداشته و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استان اردبیل قابل احیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است. آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری