Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرگانی داستانی اولین نماینده و عاملیت رسمی فروش محصولات باکیفیت شرکت پاک چوب در ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کالای چوب داستانی، این گروه اقدام به توزیع و فروش گسترده کلیه محصولات پاک چوب در سراسر ایران کرده و یکی از این محصولات های گلاس پاکچوب است. 
های گلاس شرکت پاک چوب در سه دسته اصلی تولید می‌شود:

-ساده
-طرح چوب 
-اکلیلی و هولوگرام

ورق‌های های گلاس پاک چوب با کیفیت و دقت بسیار بالایی تولید شده ودارای زیبایی چشمگیری هستند که می‌توان گفت قابل‌رقابت با محصولات مشابه خارجی مثل‌های گلاس ترک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ورقه های گلاس پاک چوب چیست؟

برای ساخت ورقه‌های های گلاس از مغزی ام دی اف با روکشی پلاستیکی و از جنس مواد پلکسی گلاس استفاده می‌کنند. این لایه‌ یا پوشش حالتی بسیار درخشان و بازتاب دهنده نور دارد و باعث زیبایی در نمای نهایی تزئینات داخلی ساختمان و به‌خصوص کابینت‌ها می‌شود. 
امروزه مشتریان بسیاری تمایل به ساخت کابینت‌های های گلاس دارند و در مجلات تزئینات داخلی و دکوراسیون منزل مدل‌های متنوعی از های گلاس را می‌بینیم. این ورقه‌های قابلیت تمیزکردن بسیار سریع را دارند و هرگونه لک چربی، مواد غذایی و دیگر لکه‌ها از روی آن به خوبی پاک می‌شود. مهم‌ترین ویژگی ورقه‌های های گلاس پاک چوب کیفیت و براق بودن سطح روکش آن است. 
مزیت دیگرهای گلاس پاکچوب ضد آب بودن آن است. روکش‌های ملامینه و با دوام این ورقه‌ها در مجاورت با آب نمی‌پوسد و مثل نئوپان یا دیگر محصولات و مشتقات چوبی نگرانی از برآمدگی،‌  پوسیدگی و خوردگی آن‌ها وجود ندارد. 

نکته قابل توجه دیگر قیمت بسیار مناسب ورقه‌های های گلاس پاکچوب است که توسط گروه بازرگانی داستانی در سریع‌ترین زمان ِ‌ ممکن به دست مشتریان عزیز سراسر کشور می‌رسد. 
دفاتر گروه بازرگانی داستانی به جز فروش های گلاس پاکچوب و دیگر محصولات چوبی این شرکت خدمات پشتیبانی دائم برای مشتریان دارد و در صورت هر گونه مشکل امکان پیگیری و پاسخگویی برای مراجعان را ایجاد کرده است. 

های گلاس به چه معناست؟

High gloss در زبان انگلیسی به معنی درخشش زیاد، براق بودن زیاد است. و این کلمه به خاطر جنس این ورقه‌ها به آنها اطلاق شده است. محصول های گلاس شرکت پاکچوب نیست دارای همین ویژگی است. 

مزیت‌ و ویژگی‌های ورق های گلاس پاکچوب

همانطور که اشاره شد استفاده از ورق های هایگلاس به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای تزئینات داخلی ساختمان و کابینت‌ها کاربرد بسیاری پیدا کرده است. اگر بخواهیم مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص این محصولات را عنوان

کنیم باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

-دوام و کیفیت بالا

دوام بسیار بالای های گلاس پاکچوب باعث صرفه‌جویی در هزینه و وقت شما می‌شود و لازم نیست هر چند وقت یکبار نسبت به تعویض کلی کابینت‌ها و صرف هزینه‌های گزاف فکر کنید. 

-درخشندگی و زیبایی

های گلاس پاکچوب دارای درخشندگی و زیبایی منحصر بفردی است که جلوه‌ای روشن و بازتاب دهنده نور به خانه و آشپزخانه می‌دهد. این درخشندگی باعث تمیزتر نشان دادن فضای آشپزخانه، بزرگ‌تر نشان دادن آن و در نهایت نمایی مدرن و به روز از آشپزخانه می‌شود. 

-طرح‌های متنوع و مد روز 

در کنار ورقه‌های ام دی اف، های گلاس پاک‌چوب طرح‌های بسیار متنوعی دارد و در رنگ‌ها و بافت‌های گوناگون تولید می‌شود. مجموعه این طرح‌ها براساس آخرین طراحی‌های مد و دکوراسیون داخلی در برترین سایت‌ها و مجلات معتبر طراحی داخلی دنیا تولید و عرضه می‌شود. 

-تعمیرپذیری و قابلیت پاک کنندگی 

ورقه‌های های گلاس از مزیت تعمیرپذیری برخوردارند و در صورت مشکل می‌توان آن ها را با طرح و رنگ خود کابینت جایگزین و تعمیر کرد و نیازی به تعویض کلی کابینت وجود ندارد. 
گروه بازرگانی داستانی با توجه به تمام مزیت‌های ذکر شده و خدماتی که شرکت پاکچوب برای هموطنان عزیز در سراسر کشور دارد نمایندگی این شرکت را بر عهده گرفته و به عنوان فروشنده برتر این محصولات در حال خدمت‌رسانی است. 
نباید از نظر دور داشت شرکت پاکچوب با سابقه و تخصصی که در تولید محصولات چوبی داشته و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا این ورقه‌های های گلاس را تولید می‌کند و با رعایت اصل مهم تنوع حق انتخاب بسیاری برای متقاضیان در نظر گرفته است. تلاش و هدف این شرکت تامین سریع تمام تقاضای موجود در خصوص ورقه‌های های گلاس در ایران است. 


مقایسه ام دی اف و های گلاس شرکت پاکچوب 

این سوال برای خیلی از مشتریان وجود دارد که در انتخاب بین ام دی اف و های گلاس کدام یک بهتر است و از بین کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس کدام را انتخاب کنند؟
ورقه‌های ام دی اف نیز استفاده‌های زیادی دارند ولی برای قیاس بین این دو می‌توان به این موارد اشاره کرد: های گلاس درخشنده‌تر، صیقلی‌تر، با دوام بیش‌تر و خش‌پذیری بیش‌تر در مقایسه با ام دی اف است. 
در کنار این‌ها قابلیت ضد آب بیش‌تری دارد و قیمت انواع های گلاس از قیمت ام دی اف کمی گران‌تر است. قابلیت ابزارخوری و استفاده در کابینت بین ام دی اف و های گلاس تقریبا مشابه است. های گلاس به خاطر سطح براق اش قابلیت لک‌پذیری بیش‌تری دارد ولی می‌توان به سرعت آن را پاک و تمیز کرد. 
در نهایت انتخاب بین این دو محصول وابسته به سلیقه خریداران و نوع دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه است، از بین طرح‌های متنوع های گلاس می‌توان در تناسب با دیگر اجزای منزل اقدام کرد همچنین برای انتخاب بهتر بر اساس بودجه و طراحی داخلی خانه خود می‌توانید از مشاوره‌ گروه بازرگانی داستانی استفاده کنید.

پشتیبانی گروه بازرگانی داستانی

در کنار خدمات فروش گروه بازرگانی داستانی پشتیبانی بالایی برای خریداران و مشتریانش در نظر گرفته است. سایت و شماره‌ تماس‌های این شرکت در حال پاسخگویی هستند. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورقه ها پاک چوب ام دی اف کابینت ها شرکت پاک بیش تر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ روند کاهش قیمت در انواع محصولات داخلی و مونتاژی در پیش گرفته است.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با ۱۹ میلیون تومان افت قیمت در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس tu5 که در صدر پرفروش‌ترین خودروهاست با ۲۸ میلیون تومان کاهش قیمت، در کانال ۸۴۰ میلیون تومانی معامله می‌شود.

ساینا s دوگانه‌سوز نیز از دیگر محصولات سایپا به شمار می‌رود که با سه میلیون تومان افت قیمت، ۴۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۹۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۵۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۰۵ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۲۸ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۶۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۴ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۸۵۷ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی قیمت سه محصول از بهمن‌موتور افزایش یافته است، وانت کارا تک‌کابین، دوکابین و وانت کاپرا نیز به‌ترتیب دو میلیون، سه میلیون و ۱۰ میلیون تومان رشد کردند.

کارا تک‌کابین با نرخ ۶۶۲ میلیون تومان، دوکابین ۸۷۸ میلیون تومان و کاپرا یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5، محصول مونتاژی بهمن‌موتور که با افت ۴۰ میلون تومانی رکورددار ریزش قیمت در میان خودروهای مونتاژی بوده که پنج میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است.

لاماری ایما، خودرو پرقدرت مونتاژی نیز با قیمت دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 748267

دیگر خبرها

  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی