Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:26:28 GMT

افتتاح ۴۴ طرح تعاونی در خوزستان همزمان با هفته تعاون

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۵۲۳

افتتاح ۴۴ طرح تعاونی در خوزستان همزمان با هفته تعاون

ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح ۴۴ طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون در خوزستان خبر داد.

ارسلان غمگین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته تعاون، قرار است ۲۸۸ طرح تعاونی در کشور افتتاح شود که ۴۴ طرح تعاونی از این طرح‌ها در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌این طرح‌های تعاونی با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی دو هزار و ۲۲۸ نفر در حوزه‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: طرح‌های تعاونی خوزستان در شهرستان‌های اهواز، آبادان، دزفول، ایذه، اندیمشک، شوشتر، امیدیه، باغملک، باوی و اهواز افتتاح می‌شوند و نقش بسیار خوبی در حل مساله اشتغال این مناطق دارند.

غمگین با بیان اینکه تعاونی‌ها یکی از مولفه‌های مهم در اقتصاد هستند، گفت: در صورت اعتماد دولتمردان به حوزه تعاونی، می‌توان قدم‌های موثر و مهمی را در شکوفایی این بخش از اقتصاد برداشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان هفته تعاون اشتغال طرح تعاونی تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال

ایسنا/خوزستان پرونده نزاع خانوادگی بین دو برادر در اهواز با پیگیری کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان به صلح و سازش و فراهم شدن شرایط آزادی زندانی منجر شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در خصوص این پرونده به رسانه‌ها اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بین دو برادر درگیری رخ داد که در این نزاع یکی از آنان مجروح و دیگری بازداشت و روانه زندان شد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پیشگیری از گسترش و تشدید اختلافات بین اعضای خانواده و همچنین ابراز ندامت و پشیمانی زندانی از بزه خود، پرونده برای حل و فصل به کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری چندین جلسه، یکی از این برادران با بخشش و گذشت از حق و حقوق خود زمینه آزادی برادر خود از زندان را فراهم کرد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش شد.  

وی افزود: از برنامه‌های مهم و کاربردی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، تقویت شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها است و فعالیت این شعب می‌تواند در آزادی زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز