Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:51:01 GMT

بیمارستان نورآباد به دستگاه پیشرفته ام آر آی مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۵۴۳

بیمارستان نورآباد به دستگاه پیشرفته ام آر آی مجهز شد

یحیی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دستگاه پیشرفته از شرکت زیمنس آلمان با ارز دولتی ۵۰ درصدی به ارزش حدود پنج میلیارد تومان خریداری شده که قیمت آن در بازار آزاد حدود ۳۴ میلیارد تومان است.

وی افزود: پیش از این بیمارستان ابن سینای دلفان دارای دستگاه ام آر آی نبود و بیماران این شهرستان برای انجام ویزیت های تشخیصی ناگزیر به شهرهای همجوار مراجعه می کردند که صرفنظر از هزینه ایاب و ذهاب، برای آنان مشکلاتی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با اشاره به اینکه طی یکسال اخیر بیمارستان ۹۰ تختخوابی ابن سینا شاهد تحولات چشمگیری در بحث تجهیزات بوده است عنوان کرد: ظرفیت بستری بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) این مرکز درمانی به ۱۵ تخت فعال و بخش دیالیز آن از سه تخت به ۱۵ تخت افزایش یافته است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخذ مجوز ایجاد اورژانس هوایی برای بیمارستان دلفان تصریح کرد: در این خصوص مبلغ پنج میلیارد تومان به منظور ساخت آشیانه و پد بالگرد در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مجوز ساخت بیمارستان دوم شهرستان دلفان با ظرفیت ۲۵۰ تخت اخذ شده است که امیدواریم عملیات ساخت آن به زودی آغاز شود.

دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان قرار دارد.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی دلفان دانشگاه های علوم پزشکی لرستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دلفان دانشگاه های علوم پزشکی تجهیزات پزشکی دلفان دانشگاه های علوم پزشکی لرستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند اردوی جهادی بسیج دانشجویی سپاه نورآباد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به‌مدت پنج روز در بخش «دشمن‌زیاری» از توابع شهرستان نورآباد ممسنی اجرا شد و عطر شهدا گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا