Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:51:03 GMT

اشتغال زایی ۵۵ نفری یک واحد تولید نان صنعتی در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۶۴۲

اشتغال زایی ۵۵ نفری یک واحد تولید نان صنعتی در مراغه

حکیمه انتظاری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولید نان صنعتی اطهر مراغه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اشتغال زایی و رونق تولید با سرمایه گذاری بخش خصوصی، طرح  توسعه یک واحد تولید نان صنعتی در این شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: براین اساس، فاز توسعه این واحد تولید نان صنعتی به عنوان تنها واحد تولید این محصول در جنوب آذربایجان شرقی با سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فاز توسعه این واحد تولیدی در زمینی به وسعت ۴۲۵ متر مربع در چهار طبقه اجرا می شود.

وی گفت: هم اکنون روزانه حدود ۲.۵ تن نان صنعتی در قالب ۱۲ نوع محصول در این واحد تولید شده و محصول تولیدی در شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی و نیز مرکز استان توزیع می شود.

وی افزود: حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید محصولات مختلف صنعتی از جمله در بخش فرآوری محصولات زراعی و کشاورزی از اولویت های دستگاه های اجرایی است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از طرح های توسعه واحدهای تولیدی در بخش های صنعتی و صنایع تبدیلی می توان بخش مهمی از مشکل اشتغال در این منطقه را مرتفع ساخت.

وی افزود: برگزاری جسات رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از جمله رویکردهای دولت و دستگاه های اجرایی در این شهرستان برای تسهیل در روند توسعه واحدهای تولیدی و اشتغال زایی بوده که منجر به تشویق سریماه گذاری های بخش خصوصی در این شهرستان خواهد بود.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی اشتغال زایی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اشتغال زایی مراغه آذربایجان شرقی اشتغال زایی مراغه واحد تولید نان صنعتی سرمایه گذاری اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد