Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@10:37:02 GMT

مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۱۶۶۸۱

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در این باشگاه نمی‌گذرد از مسئولیت خود کناره‌گیری و این موضوع را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان هم رساند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سمیعی که از سال گذشته به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شد پس از بستن این تیم برای حضور در لیگ بیست و یکم از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که توانست تیم فوتبال این باشگاه را در فصل بیستم لیگ برتر به عنوان قهرمانی برساند، استعفایش را به اطلاع حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رسانده است.

سجادی با تائید خبر استعفای سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت ایشان را شنیده‌ام. باید ببینیم چقدر جدی هست. فعلاً صحبت شده است.

وی در مورد احتمال تغییر در مدیریت باشگاه استقلال نیز گفت: من هنوز نشستی با مدیرعامل این باشگاه نداشته‌ام. آقای مددی کسالت دارند و در اولین فرصت با ایشان و اعضای هیئت مدیره نشست خواهم داشت.

سجادی ادامه داد: بنده به عنوان یک یار کمکی و نه وزیر ورزش و جوانان حتماً مورد مشورت قرار خواهم گرفت. نقطه نظراتی هم هست که منتقل خواهم کرد. این اطمینان را به هواداران دو تیم خواهم داد که وظیفه ما حمایت از این دو باشگاه مردمی است، اما همه زندگی ما رسیدگی به این دو تیم نیست. برچسب ها: مدیر عامل ، باشگاه پرسپولیس ، وزیر ورزش ، لیگ بیست و یکم ، کناره گیری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش لیگ بیست و یکم کناره گیری باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

کد خبر 849536 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان