Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا که چند روز قبل به استقلال پیوست، در چهار بازی پایانی نارنجی پوشان در لیگ گذشته هم این تیم را همراهی نکرده بود. جلالی بعد از عقد قرارداد با استقلال هم تنها یکی دو روز در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و این روزها در برنامه­های آماده‌سازی این تیم حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که برخی از مدیران استقلال اعلام کردند که این باشگاه از همه خریدهایش تست پزشک به عمل می­آورد، گویا جلالی برخلاف این ادعا بدون شرکت در تست­های پزشکی با استقلال قرارداد بسته و به دلیل مصدومیتی که از ناحیه عضله زیر شکم دارد در چهار هفته پایانی برای سایپا به میدان نرفت. وی در دیدارهای سایپا در پایان فصل مقابل استقلال، گل گهر، آلومینیوم اراک و تراکتور غایب بود و همین مصدومیت باعث شد نتواند نارنجی­پوشان را همراهی کند. البته مصدومیت این بازیکن و عقد قرارداد با آبی­ها باعث انتقاداتی به کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال شده است.

 در خصوص نوع مصدومیت بازیکن فصل گذشته سایپا با پزشک این تیم شهاب شافعیان تماس گرفتیم که وی در این باره گفت: "مصدومیت این بازیکن از ناحیه عضله زیر شکم بود که باعث شد نتواند در بازی­های پایانی برای تیم به میدان برود اما در همان اواخر فصل آسیب دیدگی وی تقریبا رو به بهبود بود و حتی کنار زمین نرم دوی می­کرد. البته چون این بازیکن با ما قرارداد داشت آن زمان زیر نظر ما به درمان خود ادامه داد و تمرینات خود را انجام می­داد اما پس از جدایی از تیم، دیگر از روند ریکاوری او اطلاعی نداریم."

 گفتنی است این بازیکن به دلیل مصدومیت از همان ناحیه قدیمی در تمرینات بدنی و تاکتیکی استقلال حضور فعالی ندارد و بعید است با این شرایط در بازی با الهلال عربستان، نماینده ایران را همراهی کند.

پربیننده ترین رمزگشایی از صحبت های جنجالی مجیدی / زمزمه‌های برکناری پس از ناکامی! محمدیان به مدال نقره پارالمپیک رسید خبر خوشحال کننده برای مجیدی / پین در امارات به استقلالی ها اضافه می شود خبر خوش وزیر ورزش از واگذاری سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم اشتباه فاحش فدراسیون برای دعوت از جهانبخش / ارسال ایمیل به یک فن پیج به جای باشگاه!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۱۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ سالم الدوساری، ستاره تیم الهلال و بازیکن تیم ملی عربستان به تازگی تصویری از خود در حال زیارت خانه کعبه در مکه منتشر کرده است که در ادامه میبینید.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

الدوساری پس از درخشش در لباس الهلال و تیم ملی عربستان جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229387 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود